Gå til innhold

venner man seg til det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

13

• Katt-ja

5

• morsan

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Hva er forskjellen på å sikle og å bli kåt da. For du sikler jo på noe som er rent sexuelt. Er bare nysgjerrig;)

Jeg tipper at SDD (som meg selv) også kan sikle over en flott bil eller motorsykkel - eller annet vi finner vakkert, uten at vi blir kåte av den grunn:-)

Gjest KariKruskakli

Så bra da:)

Så om du viser ham dem i sofaen, så snur han seg og koser/ser på deg altså?

Helt ærlig nå. Om kjæresten din vifter med tissen midt under et program som du har gledet deg hele dagen til å se,hvordan reagerer du da?

Jeg ber han ihvertfall vente til programmet er over.

Gjest dumt vet jeg

Helt ærlig nå. Om kjæresten din vifter med tissen midt under et program som du har gledet deg hele dagen til å se,hvordan reagerer du da?

Jeg hadde snudd meg og sett på ham, gitt ham et kompliment, men hadde vel ikke hoppet på ham. Kanskje sugd ham litt.

Man overser ikke sånnt, om ikke annet for å være høflig. Er jo ikke så ofte slikt skjer.

Jeg hadde trodd det hadde tørna for ham ;-) Og det hadde han trodd om meg også, om jeg plutselig hadde dratt opp gensern! Og særlig under en fotballkamp...(men nå er det altså lenge siden vi var unge og barnløse....)

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jeg hadde snudd meg og sett på ham, gitt ham et kompliment, men hadde vel ikke hoppet på ham. Kanskje sugd ham litt.

Man overser ikke sånnt, om ikke annet for å være høflig. Er jo ikke så ofte slikt skjer.

Nå har jeg vært gift i 15 år og har 3 barn. Vi vet hvor vi har hverandre og blir ikke så lett fornærmet.

Ting forandrer seg litt etterhvert, og pupper er ikke lenger det viktigste i verden.

Mine er også små foressten.

Du får trøste deg med at du høyst sannsynlig slipper hengepupper.

Gjest dumt vet jeg

Nå har jeg vært gift i 15 år og har 3 barn. Vi vet hvor vi har hverandre og blir ikke så lett fornærmet.

Ting forandrer seg litt etterhvert, og pupper er ikke lenger det viktigste i verden.

Mine er også små foressten.

Du får trøste deg med at du høyst sannsynlig slipper hengepupper.

De kommer nok til å henge de og etter atjeg har fått barn. Regner med det, så blir jeg hvertfall ikke skuffa;) De er allerede forholdsvis slappe så...

Gjest KariKruskakli

Jeg hadde trodd det hadde tørna for ham ;-) Og det hadde han trodd om meg også, om jeg plutselig hadde dratt opp gensern! Og særlig under en fotballkamp...(men nå er det altså lenge siden vi var unge og barnløse....)

Det har hendt han har stilt seg forran tv èn og vifta med utstyret når han har kommet fra dusjen.

Neida, jeg tror ikke det har tørna for han ;o)

Gjest KariKruskakli

De kommer nok til å henge de og etter atjeg har fått barn. Regner med det, så blir jeg hvertfall ikke skuffa;) De er allerede forholdsvis slappe så...

Jeg tror du undervurderer gutter hvis du tror de bare er opptatt av pupper.

Om du ellers er ei pen jente, så er det ingen som henger seg opp i puppene.

Så det er mer som åh.. de der skulle jeg hatt og lekt med?

Egentlig ingen dårlig beskrivelse så lenge den ikke blir tolket feil.

Det er mye vakkert å se på, og særlig nå om våren. Selv om jeg nok ikke ville sagt til min kjæreste at jeg gjerne kunne tenkt meg å lekt med alt det vakre jeg så:-)

Men det var likevel en god beskrivelse av det.

Annonse

Gjest dumt vet jeg

Egentlig ingen dårlig beskrivelse så lenge den ikke blir tolket feil.

Det er mye vakkert å se på, og særlig nå om våren. Selv om jeg nok ikke ville sagt til min kjæreste at jeg gjerne kunne tenkt meg å lekt med alt det vakre jeg så:-)

Men det var likevel en god beskrivelse av det.

Tenkte meg det var en god beskrivelse og derfor en enda bedre grunn til å mislike kjærestens stirring på andre damer og deres kroppsdeler...

Men er det ikke _særlig_ når det er lenge siden man var unge og barnløse at mannen gjerne slipper det han har i hendene og griper sjansen til litt sex - når han først får tilbud om det? *S*

Men er det ikke _særlig_ når det er lenge siden man var unge og barnløse at mannen gjerne slipper det han har i hendene og griper sjansen til litt sex - når han først får tilbud om det? *S*

Jo, det kan nok hende ;-)

Men han ville kanskje trodd det var mer sannsynlig at jeg hadde blitt gal enn at jeg kom med en invitt av en sånn art - i stuen - under en fotballlkamp...

Jo, det kan nok hende ;-)

Men han ville kanskje trodd det var mer sannsynlig at jeg hadde blitt gal enn at jeg kom med en invitt av en sånn art - i stuen - under en fotballlkamp...

Mener å huske en artikkel ne gang om hva menn irriterte seg mest over når det gjaldt damer, og et av punktene på lista var nettopp dette med å ta initiativ til sex under en viktig fotballkamp el lign på TV! *he he*

Så mange menn ville nok være mistenksomme til hva som var motivet for denslags initiativ.... ;-)

Tenkte meg det var en god beskrivelse og derfor en enda bedre grunn til å mislike kjærestens stirring på andre damer og deres kroppsdeler...

Slik stirring er ikke pent, og spesielt ikke hvis du er til stede.

Men jeg tror han fortsatt kommer til å stirre på andre selv om du får større pupper, så det vil ikke løse det problemet.

Jeg hadde hatt full forståelse om du tok det opp med han, og fortalte at du ikke satte spesielt stor pris på en slik oppførsel fra hans side. For det er uhøfflig både ovenfor deg, og de damene han stirrer på (forskjell på å kaste et blikk, og det å stirre åpenlyst). Og når du er til stede bør han ikke gjøre noen av delene.....

Mener å huske en artikkel ne gang om hva menn irriterte seg mest over når det gjaldt damer, og et av punktene på lista var nettopp dette med å ta initiativ til sex under en viktig fotballkamp el lign på TV! *he he*

Så mange menn ville nok være mistenksomme til hva som var motivet for denslags initiativ.... ;-)

Ja, den listen har jeg også sett, mye morsomt der ;-)

Når det gjelder fotballkampen sitter som regel jeg og ser på også...

Gjest dumt vet jeg

Slik stirring er ikke pent, og spesielt ikke hvis du er til stede.

Men jeg tror han fortsatt kommer til å stirre på andre selv om du får større pupper, så det vil ikke løse det problemet.

Jeg hadde hatt full forståelse om du tok det opp med han, og fortalte at du ikke satte spesielt stor pris på en slik oppførsel fra hans side. For det er uhøfflig både ovenfor deg, og de damene han stirrer på (forskjell på å kaste et blikk, og det å stirre åpenlyst). Og når du er til stede bør han ikke gjøre noen av delene.....

Nei, litt lite respektfyllt å stirre på andre når jeg er der. Noen ganger prøver han liksom å skjule det, men ser jo ut som øynene hans blir dratt dit. Kan jo bare tenke meg hvordan han oppfører seg når jeg ikke er der.

Synes vel egentlig at det er litt teit å stirre så mye da og jeg. Han har jo fremdeles meg, men gjør det bare bak min rygg istedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...