Gå til innhold

venner man seg til det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

13

• Katt-ja

5

• morsan

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Her sitter stort sett ingen og ser på fotball! ;-)

Unntatt VM ...

Det er faktisk sant som det sies i reklamen: Livet er morsommere for dem som er glad i fotball ;-) (for jeg skal være enig med dem som mener at det er ganske mya av det - på TV, i aviser osv.)

Nei, litt lite respektfyllt å stirre på andre når jeg er der. Noen ganger prøver han liksom å skjule det, men ser jo ut som øynene hans blir dratt dit. Kan jo bare tenke meg hvordan han oppfører seg når jeg ikke er der.

Synes vel egentlig at det er litt teit å stirre så mye da og jeg. Han har jo fremdeles meg, men gjør det bare bak min rygg istedet.

Jeg tipper at dere begge er ganske unge, men beklager hvis jeg tar feil.

Og det er nok vanligere at unge menn/gutter stirrer litt vel åpenlyst på slikt, og også er litt vel mye opptatt av pupper enn hva litt eldre menn/gutter er.

Dog finnes det nok av menn i alle aldre som stirrer, men de fleste blir litt høfligere med årene - og ikke fullt så opptatt av pupper:-)

Du får ta han litt i nakken og drive litt oppdragelse av han. Og hvis det i verste fall ikke nytter, så kan det jo hende at du etterhvert finner ut at det ikke er "mannen i ditt liv" du er kjæreste med nå.

Og da vet du bedre neste gang når det gjelder hva du vil være skeptisk til, og hvilke ting du vil sette pris på når det gjelder en ny kjæreste.

Det er faktisk sant som det sies i reklamen: Livet er morsommere for dem som er glad i fotball ;-) (for jeg skal være enig med dem som mener at det er ganske mya av det - på TV, i aviser osv.)

Nåja, vet nå ikke helt om jeg er enig i det da! :-) Riktignok slipper fotballelskere å irritere seg over at fotball er opphøyet til gudestatus i Norge, men man kan ha MYE moro med all den tiden man sparer fordi man ikke ser på fotball!! :-)

Som for eksempel å forføre mannen sin på soffaen....*S*

ShitDiddelyDo

Hehe, jeg blir ikke kåt bare jeg ser pupper. Det er helt sikkert. Uansett hvor fine de er. Men jeg kan fint ta meg i å sikle litt. F.eks. på stranda. Men kåt? Nei.

Som Goliath sier: Man nyter noe pent. Det hender at jeg snur meg etter en Audi også. Uten at jeg er kåt. :)

Og jeg sikler ikke bokstavelig. Eier da litt skam.

ShitDiddelyDo

Hva er forskjellen på å sikle og å bli kåt da. For du sikler jo på noe som er rent sexuelt. Er bare nysgjerrig;)

Som Goliath sier: Man nyter noe pent. Det hender at jeg snur meg etter en Audi også. Uten at jeg er kåt. :)

Og jeg sikler ikke bokstavelig. Eier da litt skam.

Annonse

Gjest idaida

Nei, litt lite respektfyllt å stirre på andre når jeg er der. Noen ganger prøver han liksom å skjule det, men ser jo ut som øynene hans blir dratt dit. Kan jo bare tenke meg hvordan han oppfører seg når jeg ikke er der.

Synes vel egentlig at det er litt teit å stirre så mye da og jeg. Han har jo fremdeles meg, men gjør det bare bak min rygg istedet.

Ser du aldri på kjekke menn? Det finnes jo så mange sexy mannekropper rundt omkring å se på. Jeg tror det er mer unormalt om man slutter å se på fine kropper. Man er jo ikke noe mindre glad i kjæresten sin fordet, det er jo deg han er sammen med og vil ha. Se men ikke røre :-)

Gjest idaida

Joda, men han er puppe-mann da, så hjelper lite å vifte med ei fin rompe. Neida å forstyrre midt i noe "viktig" på tv er ingen vits, men når man bare sitter der liksom. Kjipt.

Har han ikke valgt deg til sin kjære? Han hadde da vel virkelig ikke valgt en kjæresten han ikke syntes noe om! Han er helt sikkert mer enn en puppe-mann, og Jeg tror du laget puppene til et større problem enn hva han ser det som. Du må ikke glemme at kroppen din består av noe mer også, spør hva han liker best :-)

Jeg tipper at SDD (som meg selv) også kan sikle over en flott bil eller motorsykkel - eller annet vi finner vakkert, uten at vi blir kåte av den grunn:-)

Mener du at du IKKE får benner'n når du ser den nye ZX-10R, GSXR1000 eller Ducati Hypersport? :-)

"...................................."

Mener du at du IKKE får benner'n når du ser den nye ZX-10R, GSXR1000 eller Ducati Hypersport? :-)

"...................................."

Duc'en og Kawa'en jo - men ikke Suzukien. Der er det fremdeles noe som byr meg litt i mot rent estetisk.

Yamaha'en derimot....*sikle*

Gjest dumt vet jeg

Ser du aldri på kjekke menn? Det finnes jo så mange sexy mannekropper rundt omkring å se på. Jeg tror det er mer unormalt om man slutter å se på fine kropper. Man er jo ikke noe mindre glad i kjæresten sin fordet, det er jo deg han er sammen med og vil ha. Se men ikke røre :-)

Hvilke kjekke menn? Det er så og si INGEN fine mannfolk rundt omkring. Noen av hollywood mennene er brukbare. Men mannen på gata.. ÆSJ!!

For meg er mannen min fin, kjekk og sexy, andre menn interesserer meg fint lite. Sånn har jeg det alltid i forhold, og sliter til de grader når jeg er singel, fordi så få menn faktisk frister.

Jenter derimot ser jeg jo at det finnes mange av som er søte og flotte. Urettferdig!!!!

Annonse

Personlig synes jeg det er forskjell på å titte litt og det å stirre.

Og den gang jeg slutter å titte på vakre sexy damer, så er det på tide å begrave meg:-)

Hvilke kjekke menn? Det er så og si INGEN fine mannfolk rundt omkring. Noen av hollywood mennene er brukbare. Men mannen på gata.. ÆSJ!!

For meg er mannen min fin, kjekk og sexy, andre menn interesserer meg fint lite. Sånn har jeg det alltid i forhold, og sliter til de grader når jeg er singel, fordi så få menn faktisk frister.

Jenter derimot ser jeg jo at det finnes mange av som er søte og flotte. Urettferdig!!!!

Du minner meg om noen jeg kjente engang. Til det kan jeg bare si at du har et problem.

I tillegg bæsjer du litt på egen spade her, når du sier at det ikke finnes noen kjekke menn, men mange pene damer. Da sier det seg jo selv da, at selv om ikke du finner noen å titte på, så er det jo ikke rart at partneren din gjør det - når det er så mye pent :-)

".................................."

Gjest dumt vet jeg

Du minner meg om noen jeg kjente engang. Til det kan jeg bare si at du har et problem.

I tillegg bæsjer du litt på egen spade her, når du sier at det ikke finnes noen kjekke menn, men mange pene damer. Da sier det seg jo selv da, at selv om ikke du finner noen å titte på, så er det jo ikke rart at partneren din gjør det - når det er så mye pent :-)

Bare fordi det er mange programmer på tv betyr ikke at en MÅ se på det heller vet du.

Respekt...

Bare fordi det er mange programmer på tv betyr ikke at en MÅ se på det heller vet du.

Respekt...

Jada. Og nå vet jeg heller ikke hva du legger i "å glane", eller hva som egentlig skjer her.

Men glane på andre når man er sammen med partneren er ikke pent. Glaning er som regel ikke pent i det hele tatt, alene eller ikke. Men diskret titting blir litt annerledes - selv om man skal være veldig forsiktig når man er sammen med partneren.

Du får kikke litt i smug på de pene jentene du også da ;-)

Personlig synes jeg det er forskjell på å titte litt og det å stirre.

Og den gang jeg slutter å titte på vakre sexy damer, så er det på tide å begrave meg:-)

Tror ikke det er noen fare med den saken... ;-)

Men så gir du jo jentene litt å sikle på du også da... hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...