Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

16

• Mary Poppins

16

• fuji1365380447

10

• ShitDiddelyDo

8

Mary Poppins

Du feide over en kunde i klesbutikken? Det har faktisk aldri falt meg inn at disse klesbertene er av den typen. Hmmm, jeg får stikke og shoppe snart. :)

Hva jeg tror om deg? Jeg tror bare du er litt artig. ;)

hehe alle klesberter er sånn, helt klart, så det er bare å slå til!

Men når sant skal sies skal jeg ikke skryte på meg at dette var en tilfedig kunde, for det var nok litt mer enn som så :)

ShitDiddelyDo

hehe alle klesberter er sånn, helt klart, så det er bare å slå til!

Men når sant skal sies skal jeg ikke skryte på meg at dette var en tilfedig kunde, for det var nok litt mer enn som så :)

To tilfeldige kunder? :)

Oki, i så fall leder du soleklart. ;)

Annonse

Mary Poppins

Dæven , nå forsvant analsexen. Var det gode, gamle Mislykket som var ute og luftet seg som Leah, tro?

Tipper på at det var han samme som gikk under nicket Florelis eller noe liknende for en tid tilbake, de har hvertfal HELT like og synspunkter. Om de begge er nicket Mislykket skal vi nok ikke se bort ifra.

Annonse

Mary Poppins

Bare fortell meg hvor du jobber, du, så er jeg der om noen minutter. :)

jobben der jeg jobbet er desverre lagt ned nå, men det betyr ikke at du ikke kan finne andre kinky klesberter i andre butikker så det er bare å kjøre på!!

og si gjerne ifra hvordan det går ;)

Ja, det er jo lettere at en kvinne spør - så slipper mrxx å bli beskyldt for å være en gris... ;-)

Jeg har hatt meg mange hyrdestunder på toalettet på jobben. Hvis man sitter å jobber med noe kjedelig, og tankene begynner å fly og det kribler søtt mellom bena, så er det bare èn ting å gjør for å få tilbake konsentrasjonen!

Senest i går hadde jeg meg en liten stående "time-out" på toalettet ;-)

Akkurat det sa jeg til Poppins dama også, hvis jeg starter en slik tråd blir jeg bare beskyldt for å være en gammel gris (det stemmer jo)og få noe å ronke etter.

fuji1365380447

Akkurat det sa jeg til Poppins dama også, hvis jeg starter en slik tråd blir jeg bare beskyldt for å være en gammel gris (det stemmer jo)og få noe å ronke etter.

He-he- du var smart du, og fikk noen andre til å gjøre "grovarbeidet" for deg ;-)

Nå er jo i allefall denne tråden full av inspirasjon og gode forslag!

Leve våren, og kom deg ut på toalettet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...