Gå til innhold

Anbefalte innlegg

He-he- du var smart du, og fikk noen andre til å gjøre "grovarbeidet" for deg ;-)

Nå er jo i allefall denne tråden full av inspirasjon og gode forslag!

Leve våren, og kom deg ut på toalettet ;-)

Har ikke tid til en toalett tur nå, skal i veien å trene litt og har dårlig tid for jeg har en avtale i kveld også. Men hvorfor ikke gå dit en tur når det passer? Ringer deg jeg, når jeg er på plass og har låst døra, hehe

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

16

• Mary Poppins

16

• fuji1365380447

10

• ShitDiddelyDo

8

Må bekjenne at jeg har pult på kontoret etter arbeidstid, men det er også alt. Det var som på film, der vi feide ned alt som lå på skrivebordet.

Ganske spennende.

Mannen min overrasket en (tidligere) to kolleger som hadde seg på kontoret midt i arbeidstiden! Ganske juicy stuff!!

fuji1365380447

Har ikke tid til en toalett tur nå, skal i veien å trene litt og har dårlig tid for jeg har en avtale i kveld også. Men hvorfor ikke gå dit en tur når det passer? Ringer deg jeg, når jeg er på plass og har låst døra, hehe

kult!

kos deg på trening ;-)

fuji1365380447

kult!

kos deg på trening ;-)

Annonse

Stemmer!

Og så var de overordnet-underordnet også, så det var ikke småtterier!

*he he*

Ja, sånn kan det gå.

Min nattlige skrivebordsex var også med en overordnet. Men det er veeeeeeldig lenge siden. Jeg husker det knapt.

Hadde det ikke vært for kryssordene og løpinga, ville jeg ha glemt det helt.

Men egentlig var det ganske OK. Jeg er veldig svak for menn som virker veldig skikkelige og korrekte, men som er de reneste villdyr når driftene tar overhånd.

Ja, sånn kan det gå.

Min nattlige skrivebordsex var også med en overordnet. Men det er veeeeeeldig lenge siden. Jeg husker det knapt.

Hadde det ikke vært for kryssordene og løpinga, ville jeg ha glemt det helt.

Men egentlig var det ganske OK. Jeg er veldig svak for menn som virker veldig skikkelige og korrekte, men som er de reneste villdyr når driftene tar overhånd.

*S*

Der jeg jobbet tidligere hadde vi en gang firmafest i jobbens lokaler.

Endte opp på mitt kontor ut på kvelden med ei fra en annen avdeling (ganske tidlig). Hun "lurte" meg dit under påskudd av at det var noe hun hadde behov for å prate fortrolig om.

Behov hadde hun, men det var ikke for å prate:-)

Spennende og gøy var det, og resten av firmafesten fikk vi også med oss:-)

Mary Poppins

Der jeg jobbet tidligere hadde vi en gang firmafest i jobbens lokaler.

Endte opp på mitt kontor ut på kvelden med ei fra en annen avdeling (ganske tidlig). Hun "lurte" meg dit under påskudd av at det var noe hun hadde behov for å prate fortrolig om.

Behov hadde hun, men det var ikke for å prate:-)

Spennende og gøy var det, og resten av firmafesten fikk vi også med oss:-)

hehe så du fikk i pose og sekk med andre ord. :)

Forøvrig er jeg imponert over hvor mye "juicy" informasjon som har kommet fram i denne tråden, trodde ikke den ville utarte seg slik :)

Annonse

Gjest idaida

Det hadde tatt seg ut ettersom vi på høgskolen bare har do-båser. Ser det som en risiko å bli oppdaget ettersom de er åpne både i bunn og på topp av veggene. Ikke akkuratt privat eller lydtett. Kanskje dette er noe å ta opp med ledelsen, mer private doer.

Nei, det har jeg faktisk ikke gjort.

Enda vi har hvilerom med lås og deilig sofa.

Øyh - til og med dimmer, når jeg tenker meg om. Hoho.

Jeg har brukt rommet noen ganger, men da bare for å slappe av for å vente på at hodepine skal gå over.

*Hm - kanskje Gyda får vondt i hodet snart?* ;o)

Høres ut som om det rommet er klar for noe annet :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...