Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

16

• Mary Poppins

16

• fuji1365380447

10

• ShitDiddelyDo

8

Hehe,....men du kan da vel hviske det til meg?...bare meg?

Ånei...kan da ikke risikere å bli kasta ut herfra, jeg er altfor avhengig av dol. ;)

Så jo hvordan de andre fikk gjennomgå for moroa de hadde på lørdagskvelden på åpent...

Så, ingen hvisking heller. *s*

Ånei...kan da ikke risikere å bli kasta ut herfra, jeg er altfor avhengig av dol. ;)

Så jo hvordan de andre fikk gjennomgå for moroa de hadde på lørdagskvelden på åpent...

Så, ingen hvisking heller. *s*

Jasså er det så ille??

Fikk noen gjennomgå på åpent på lørdagkvelden? Det har ikke jeg fått med meg.

Forresten du kan hviske det til meg når du skal shaves:-)

Annonse

Gjest Wild-cat

Litt flaut å tenke på, men jeg hadde sex på do med en kollega jeg fant fryktelig tiltrekkende for mange år siden. Ga meg ingenting, egentlig. Kun redsel for å bli gravid, da mensen ble fjorten dager forsinket.

Jeg har også klint med en annen kjekkas på do i arbeidstiden på en annen jobb.

På jule-bord har jeg også klint litt i gangene.

Nå har jeg hverken noe ønske eller mot til å gjøre noe sånt mer.

Litt flaut å tenke på, men jeg hadde sex på do med en kollega jeg fant fryktelig tiltrekkende for mange år siden. Ga meg ingenting, egentlig. Kun redsel for å bli gravid, da mensen ble fjorten dager forsinket.

Jeg har også klint med en annen kjekkas på do i arbeidstiden på en annen jobb.

På jule-bord har jeg også klint litt i gangene.

Nå har jeg hverken noe ønske eller mot til å gjøre noe sånt mer.

Sex på do når du er på jobb? Det er heavy, du bærer nicket ditt med rette, hehe.

Ingen fare for at noen fikk noen mistanker? Dere var da tross alt borte en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...