Gyda Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ismannen Ötzis forbannelse Fem personer som har vært i nær kontakt med steinaldermannen Ötzi er døde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274334 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 I tillegg er Ötzi død selv ;-) Og alle han kjente! 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det er rart med slike utgravinger, for alle dem som var med å grave frem Osebergskipet har også dødd. Merkelig.... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det er rart med slike utgravinger, for alle dem som var med å grave frem Osebergskipet har også dødd. Merkelig.... For ikke å snakke om dem som gravde det ned! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hehe, så teit. Ötzi ble jo funnet for fjorten år siden - det er da ikke så rart at folk dør i mellomtiden. 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 For ikke å snakke om dem som gravde det ned! Ja, huff! Verre og verre! 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 I tillegg er Ötzi død selv ;-) Og alle han kjente! Nå står ikke verden til påske! 0 Siter
Gjest flokse Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ötsi sa du? Var i nærkontakt med en eldre mann med et lignende navn her, men mulig det var Odd altså. Får håpe den stygge hosten min gir seg....... 0 Siter
Gyda Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 - Oj. Plutselig så jeg at ironien min kanskje ikke kom med. Bare for å oppklare eventuelle misforståelser, så var dette ment ironisk altså. Jeg er selvsagt enig med alle under her - det er utrolig at pressen greier å lage saker av slikt. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Nå står ikke verden til påske! Vi begynner å snakke millioner her, altså. Døde! For en sterk forbannelse ... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 - Oj. Plutselig så jeg at ironien min kanskje ikke kom med. Bare for å oppklare eventuelle misforståelser, så var dette ment ironisk altså. Jeg er selvsagt enig med alle under her - det er utrolig at pressen greier å lage saker av slikt. Neida,- skjønte det jeg ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Neida,- skjønte det jeg ;-) Takk! Visste jeg kunne stole på deg ... *s* 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 - Oj. Plutselig så jeg at ironien min kanskje ikke kom med. Bare for å oppklare eventuelle misforståelser, så var dette ment ironisk altså. Jeg er selvsagt enig med alle under her - det er utrolig at pressen greier å lage saker av slikt. *s* Overskriften din var jo et klart hint! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Vi begynner å snakke millioner her, altså. Døde! For en sterk forbannelse ... Uff, ja! Og ikke nok med det: Bare tenk på hva som har skjedd med alle som så Jesus etter at han steg opp fra de døde! For ikke å snakke om alle som har benyttet korsets symbol opp igjennom tidene. Men jeg tror man er i ferd med å avsløre det, for forskerne har nå tolket de hemmelige tegnene som finnes på gravsttøtter rundt omkring. Mange av dem har nemlig et kors på... "Say no more!!" 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Nå står ikke verden til påske! Det har den jo nettopp gjort! 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Det har den jo nettopp gjort! Ikke glem at det er påske HVERT år!! Men jul er det derimot kun en gang i året. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg ser at en av dem døde allerede i 1992. Altså snakker vi om en periode på mer enn 10 år. 5 stykker som har vært i kontakt med fyren har dødd i løpet av en periode på mer enn 10 år. Booohooo. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ikke glem at det er påske HVERT år!! Men jul er det derimot kun en gang i året. *klasker meg i panna* Det er sant! Så tåpelig av meg. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Uff, ja! Og ikke nok med det: Bare tenk på hva som har skjedd med alle som så Jesus etter at han steg opp fra de døde! For ikke å snakke om alle som har benyttet korsets symbol opp igjennom tidene. Men jeg tror man er i ferd med å avsløre det, for forskerne har nå tolket de hemmelige tegnene som finnes på gravsttøtter rundt omkring. Mange av dem har nemlig et kors på... "Say no more!!" Hehe! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Forresten,- leste en gang i en bok av Däniken (UFOer, kornsirkler etc),- han skrev at siden det fantes gamle steinhoggede bilder av skjeletter og indre organer etc., så måtte de hatt røntgen på steinalderen (eller når det nå var)... Det falt ham tydeligvis ikke inn at det var andre, litt mindre fintfølende måter å finne ut om innsiden av et menneske... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.