Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Gyda

5

• Katt-ja

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I tillegg er Ötzi død selv ;-) Og alle han kjente!

Skrevet

Det er rart med slike utgravinger, for alle dem som var med å grave frem Osebergskipet har også dødd.

Merkelig....

Skrevet

Det er rart med slike utgravinger, for alle dem som var med å grave frem Osebergskipet har også dødd.

Merkelig....

For ikke å snakke om dem som gravde det ned!

Skrevet

Hehe, så teit. Ötzi ble jo funnet for fjorten år siden - det er da ikke så rart at folk dør i mellomtiden.

Skrevet

For ikke å snakke om dem som gravde det ned!

Ja, huff! Verre og verre!

Skrevet

I tillegg er Ötzi død selv ;-) Og alle han kjente!

Nå står ikke verden til påske!

Gjest flokse
Skrevet

Ötsi sa du?

Var i nærkontakt med en eldre mann med et lignende navn her, men mulig det var Odd altså.

Får håpe den stygge hosten min gir seg.......

Skrevet

- Oj. Plutselig så jeg at ironien min kanskje ikke kom med.

Bare for å oppklare eventuelle misforståelser, så var dette ment ironisk altså. Jeg er selvsagt enig med alle under her - det er utrolig at pressen greier å lage saker av slikt.

Skrevet

Vi begynner å snakke millioner her, altså. Døde!

For en sterk forbannelse ...

Skrevet

Bare for å oppklare eventuelle misforståelser, så var dette ment ironisk altså. Jeg er selvsagt enig med alle under her - det er utrolig at pressen greier å lage saker av slikt.

Neida,- skjønte det jeg ;-)

Skrevet

Neida,- skjønte det jeg ;-)

Takk! Visste jeg kunne stole på deg ... *s*

Skrevet

*s*

Overskriften din var jo et klart hint! ;-)

Skrevet

Vi begynner å snakke millioner her, altså. Døde!

For en sterk forbannelse ...

Uff, ja!

Og ikke nok med det: Bare tenk på hva som har skjedd med alle som så Jesus etter at han steg opp fra de døde!

For ikke å snakke om alle som har benyttet korsets symbol opp igjennom tidene.

Men jeg tror man er i ferd med å avsløre det, for forskerne har nå tolket de hemmelige tegnene som finnes på gravsttøtter rundt omkring. Mange av dem har nemlig et kors på...

"Say no more!!"

Skrevet

Det har den jo nettopp gjort!

Skrevet

Det har den jo nettopp gjort!

Ikke glem at det er påske HVERT år!!

Men jul er det derimot kun en gang i året.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser at en av dem døde allerede i 1992. Altså snakker vi om en periode på mer enn 10 år. 5 stykker som har vært i kontakt med fyren har dødd i løpet av en periode på mer enn 10 år.

Booohooo. :)

Skrevet

Ikke glem at det er påske HVERT år!!

Men jul er det derimot kun en gang i året.

*klasker meg i panna*

Det er sant! Så tåpelig av meg.

:o)

Skrevet

Uff, ja!

Og ikke nok med det: Bare tenk på hva som har skjedd med alle som så Jesus etter at han steg opp fra de døde!

For ikke å snakke om alle som har benyttet korsets symbol opp igjennom tidene.

Men jeg tror man er i ferd med å avsløre det, for forskerne har nå tolket de hemmelige tegnene som finnes på gravsttøtter rundt omkring. Mange av dem har nemlig et kors på...

"Say no more!!"

Hehe!

Skrevet

Forresten,- leste en gang i en bok av Däniken (UFOer, kornsirkler etc),- han skrev at siden det fantes gamle steinhoggede bilder av skjeletter og indre organer etc., så måtte de hatt røntgen på steinalderen (eller når det nå var)... Det falt ham tydeligvis ikke inn at det var andre, litt mindre fintfølende måter å finne ut om innsiden av et menneske...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...