Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er sikkert, alle som kommer i kontakt med han kommer til å dø, garantert.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Gyda

5

• Katt-ja

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En ting er sikkert, alle som kommer i kontakt med han kommer til å dø, garantert.

Til og med du, fordi du nå skrev hans navn i et innlegg her på DOL!

*skummelt*

Skrevet

Til og med du, fordi du nå skrev hans navn i et innlegg her på DOL!

*skummelt*

Det har du jaggu rett i, det tenkte jeg ikke på. Faen også, dette går galt, der ser man å fort gjort det er.

Skrevet

Det har du jaggu rett i, det tenkte jeg ikke på. Faen også, dette går galt, der ser man å fort gjort det er.

Ja, man er aldri trygg.

Men det kan jo hende det hjelper å spytte tre ganger og kaste salt over skulderen.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg ser at en av dem døde allerede i 1992. Altså snakker vi om en periode på mer enn 10 år. 5 stykker som har vært i kontakt med fyren har dødd i løpet av en periode på mer enn 10 år.

Booohooo. :)

Hello!

Nå har jeg sett film.The grudge. Slukte alle lys i stua, var alene, har sofaen inn mot tre store vinduer, men det hjelper ikke. For all del, underholdende og veldig severdig, men pompel og pilt skremmer meg myyyye mer. Jeg sitter og leser spesialpedagogikk, og kunne ikke unngå å tenke; For noen uoppdragne, antisosiale, psykopatiske unger langt inn i døden!

Skal jeg tolke den litt, ble veldig mange av scenene forutsigbare. Det var så kort ut i filmen før jeg viste at nå skjer det, og nå skjer det. For meg var The ring mer skremmende.

Men da visste jeg ikke noe om filmen før jeg satte den på. Så det har nok mye å si. Men underholdende og spennende nok når du ikke får sove klokka to om natta:) Så takk for tips!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hello!

Nå har jeg sett film.The grudge. Slukte alle lys i stua, var alene, har sofaen inn mot tre store vinduer, men det hjelper ikke. For all del, underholdende og veldig severdig, men pompel og pilt skremmer meg myyyye mer. Jeg sitter og leser spesialpedagogikk, og kunne ikke unngå å tenke; For noen uoppdragne, antisosiale, psykopatiske unger langt inn i døden!

Skal jeg tolke den litt, ble veldig mange av scenene forutsigbare. Det var så kort ut i filmen før jeg viste at nå skjer det, og nå skjer det. For meg var The ring mer skremmende.

Men da visste jeg ikke noe om filmen før jeg satte den på. Så det har nok mye å si. Men underholdende og spennende nok når du ikke får sove klokka to om natta:) Så takk for tips!

Det er intet som er skumlere enn Pompel og Pilt. F.eks. har jeg The Grudge ute av systemet nå selv om jeg så den igjen for et par uker siden.

Pompel og Pilt har jeg sikkert ikke sett på 20 år, men jeg har fortsatt mareritt.

Skrevet

Det er intet som er skumlere enn Pompel og Pilt. F.eks. har jeg The Grudge ute av systemet nå selv om jeg så den igjen for et par uker siden.

Pompel og Pilt har jeg sikkert ikke sett på 20 år, men jeg har fortsatt mareritt.

Høhøhø...Pompel-og-Pii-ilt...Pompel-og-Pii-ilt...

Bøh!

Miss seventy
Skrevet

Er the grudge i kategori med the ring filmene? Har du sett orginalen eller den amerikanske utgaven. Har hørt orginalene er best.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er the grudge i kategori med the ring filmene? Har du sett orginalen eller den amerikanske utgaven. Har hørt orginalene er best.

Jeg har ikke sett originalene, men The Grudge er i The Ring-kategorien. Dog overlater The Ring en del mer til fantasien. Det bygges opp, mens det i The Grugde tar helt av fra første sekund.

Miss seventy
Skrevet

Jeg har ikke sett originalene, men The Grudge er i The Ring-kategorien. Dog overlater The Ring en del mer til fantasien. Det bygges opp, mens det i The Grugde tar helt av fra første sekund.

oioi.. om den er enda skumlere enn ring filmene skal jeg nok ikke se den alene nei...

men ELSKER slike filmer:)

Luna21365380663
Skrevet

Hva med alle de andre som har vært i "kontakt" med han, som ikke har dødd da? Det er sikkert en hel del mer enn bare de fem som er døde nå.. Han stod jo tross alt utstilt..

Men pittelitt creepy er det..

Skrevet

Hmmmm... underfundigt og interessant:) syntes jeg.. ikke det at flere personer har dødd men at det faktisk kan være noe i det;)

Skrevet

Hello!

Jeg så den i mørke for å gjøre det litt mer skummelt, men det hjalp ikke. Syntes ikke den var spesielt skummel. Jeg har sikkert for dårlig fantasi til å bli skremt :)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg så den i mørke for å gjøre det litt mer skummelt, men det hjalp ikke. Syntes ikke den var spesielt skummel. Jeg har sikkert for dårlig fantasi til å bli skremt :)

Godt å høre at det var flere enn meg. Jeg liker grøssere dog, for de er underholdende i forhold til endel dårlige actionfilmer, komedier som er greit nom(men..), og en del dårlige dramafilmer.

Men jeg kan godt ligge søvnløs å ha angst for ting. Kanskje virkeligheten i livet mitt topper filmene :)

Bugge

petter smart
Skrevet

Ja, man er aldri trygg.

Men det kan jo hende det hjelper å spytte tre ganger og kaste salt over skulderen.

Det hjelper nok ikke hvor mye du spytter eller kaster salt over skulderen.

Vi kommer alle til å dø, før eller senere....

Skrevet

Det hjelper nok ikke hvor mye du spytter eller kaster salt over skulderen.

Vi kommer alle til å dø, før eller senere....

*hulk*

Skrevet

*hulk*

Du, a propos det vi snakket om i går, om pikk og fitte og sånn.

I Dagbladet i helga var det noen damer som ble intervjuet om sex. De fikk seg ikke til å si at de var kåte. De kunne bruke uttrykket horny, men ikke kåt. De kunne også si at de hadde lyst på en mann.

Til dette siste vil jeg bemerke at det blir ikke helt det samme. Man kan godt ha lyst på en mann uten å være direkte kåt.

Er det vanlig å være så tertefin, tror du? Jeg trodde kåt var et vanlig, folkelig og mye brukt uttrykk uten komplikasjoner.

Skrevet

Du, a propos det vi snakket om i går, om pikk og fitte og sånn.

I Dagbladet i helga var det noen damer som ble intervjuet om sex. De fikk seg ikke til å si at de var kåte. De kunne bruke uttrykket horny, men ikke kåt. De kunne også si at de hadde lyst på en mann.

Til dette siste vil jeg bemerke at det blir ikke helt det samme. Man kan godt ha lyst på en mann uten å være direkte kåt.

Er det vanlig å være så tertefin, tror du? Jeg trodde kåt var et vanlig, folkelig og mye brukt uttrykk uten komplikasjoner.

Ja det trodde jeg også (folkelig og greit altså)

Men mente de at de ikke brukte "kåt" også overfor en mann, eller var det bare under venninnepraten at man begrenset seg?

Hvis dte siste var tilfelle kan jeg jo forstå det, for man trenger jo ikke å være tertefin selv men likevel ta hensyn til andre kan være det! ;-))

Horny bruker jeg ihverfall aldri!! *ha ha*

Skrevet

Ja det trodde jeg også (folkelig og greit altså)

Men mente de at de ikke brukte "kåt" også overfor en mann, eller var det bare under venninnepraten at man begrenset seg?

Hvis dte siste var tilfelle kan jeg jo forstå det, for man trenger jo ikke å være tertefin selv men likevel ta hensyn til andre kan være det! ;-))

Horny bruker jeg ihverfall aldri!! *ha ha*

Jeg forsto det som at de syntes kåt var et ekkelt ord som de aldri tok i sin munn.

Skrevet

Jeg forsto det som at de syntes kåt var et ekkelt ord som de aldri tok i sin munn.

Hmmmmm.... rart!

Og ikke minst rart at alt liksom blir uafrlig så lenge man sier det på engelsk. Da kan man si både horny, dick og fuck, mens man rødmer bare ved tanken på de norske ordene! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...