Babette Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hmmmmm.... rart! Og ikke minst rart at alt liksom blir uafrlig så lenge man sier det på engelsk. Da kan man si både horny, dick og fuck, mens man rødmer bare ved tanken på de norske ordene! ;-) Ja, jeg synes det er noe jåleri at man på død og liv må pakke inn alt i engelsk. Kåt er riktignok et veldig sanselig ord. Men det er jo ganske sanselig å være kåt, også. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ja, jeg synes det er noe jåleri at man på død og liv må pakke inn alt i engelsk. Kåt er riktignok et veldig sanselig ord. Men det er jo ganske sanselig å være kåt, også. Jeg synes det er adskillig mer harry å si "Åh gud, nå er jeg horny" enn å bruke ordet kåt. 0 Siter
Babette Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg synes det er adskillig mer harry å si "Åh gud, nå er jeg horny" enn å bruke ordet kåt. Det synes jeg også. Horny har jeg aldri sagt. Jeg bruker også "våt i buksa" i ikke-bokstavelig betydning. F. eks. ved synet av en lekker bil. 0 Siter
morsan Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det synes jeg også. Horny har jeg aldri sagt. Jeg bruker også "våt i buksa" i ikke-bokstavelig betydning. F. eks. ved synet av en lekker bil. Eller som man kan si hvis man er på kino på en typisk "damefilm" hvor hovedrollen bekles av en særdeles lekker mann: "Intet sete var tørt!" Det samme uttrykket brukt om eldresenteres komikveld har imidlertid en helt annen betydning! ;-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det synes jeg også. Horny har jeg aldri sagt. Jeg bruker også "våt i buksa" i ikke-bokstavelig betydning. F. eks. ved synet av en lekker bil. Som jeg bruker "skli av stolen". ;o) Men jeg ser an mitt publikum. 0 Siter
morsan Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Som jeg bruker "skli av stolen". ;o) Men jeg ser an mitt publikum. *he he*, ja det poasser seg kanskje ikke på teselskap hos gamle tante Esther! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.