Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmmm.... rart!

Og ikke minst rart at alt liksom blir uafrlig så lenge man sier det på engelsk. Da kan man si både horny, dick og fuck, mens man rødmer bare ved tanken på de norske ordene! ;-)

Ja, jeg synes det er noe jåleri at man på død og liv må pakke inn alt i engelsk.

Kåt er riktignok et veldig sanselig ord. Men det er jo ganske sanselig å være kåt, også.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Gyda

5

• Katt-ja

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg synes det er noe jåleri at man på død og liv må pakke inn alt i engelsk.

Kåt er riktignok et veldig sanselig ord. Men det er jo ganske sanselig å være kåt, også.

Jeg synes det er adskillig mer harry å si "Åh gud, nå er jeg horny" enn å bruke ordet kåt.

Skrevet

Jeg synes det er adskillig mer harry å si "Åh gud, nå er jeg horny" enn å bruke ordet kåt.

Det synes jeg også. Horny har jeg aldri sagt. Jeg bruker også "våt i buksa" i ikke-bokstavelig betydning.

F. eks. ved synet av en lekker bil.

Skrevet

Det synes jeg også. Horny har jeg aldri sagt. Jeg bruker også "våt i buksa" i ikke-bokstavelig betydning.

Eller som man kan si hvis man er på kino på en typisk "damefilm" hvor hovedrollen bekles av en særdeles lekker mann:

"Intet sete var tørt!"

Det samme uttrykket brukt om eldresenteres komikveld har imidlertid en helt annen betydning! ;-)

Skrevet

Som jeg bruker "skli av stolen". ;o)

Men jeg ser an mitt publikum.

Skrevet

Som jeg bruker "skli av stolen". ;o)

Men jeg ser an mitt publikum.

*he he*, ja det poasser seg kanskje ikke på teselskap hos gamle tante Esther! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...