Gjest mmgravid Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hun skulle vært med på et møte med noen barn igår, men bare Haakon dukka opp, og hun kunne ikke komme fodi hun "følte seg uvel" ifølge tv2 nyhetene igår. Er hun gravid mon tro?? 0 Siter
Gjest Heksia Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Datteren min følte seg også kvalm både i går og i dag, - og måtte være hjemme fra skolen i tillegg. Er hun gravid, tro? Kanskje det er noe som går? 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Datteren min følte seg også kvalm både i går og i dag, - og måtte være hjemme fra skolen i tillegg. Er hun gravid, tro? Kanskje det er noe som går? Graviditet har nemlig blitt smittsomt. Det har KrF bestemt, for at man skal slippe denne eksle sexen. 0 Siter
Gjest Heksia Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Graviditet har nemlig blitt smittsomt. Det har KrF bestemt, for at man skal slippe denne eksle sexen. :-) Er forresten glad jeg ikke er en kjendis som folk setter ut rykter om bare jeg føler meg uvel... 0 Siter
Gyda Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Graviditet har nemlig blitt smittsomt. Det har KrF bestemt, for at man skal slippe denne eksle sexen. Jeg har vaksinert meg (med prevensjon). 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Datteren min følte seg også kvalm både i går og i dag, - og måtte være hjemme fra skolen i tillegg. Er hun gravid, tro? Kanskje det er noe som går? Mannen min var uvel i forrige uke. Kanskje han og MeMa har termin samtidig? 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 :-) Er forresten glad jeg ikke er en kjendis som folk setter ut rykter om bare jeg føler meg uvel... For ikke å snakke om alle de gangene man zoomer inn på magen, smeller opp bildet i Se&Hør og spør om det ikke er en liten en på vei.... Skjønner godt at man da lett blir rammet av "prinsessesyken", dvs slanking, når man til stadighet får pressefokus på helt normale mager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.