Gå til innhold

det med barten

Anbefalte innlegg

Neste gang du kysser henne kan du kanskje stryke henne over overleppa og smile mens du sier noe sånt som - så søtt, du har faktisk litt dun her! Det har jeg ikke lagt merke til før!

Kanskje? Da har du hvertfall fått satt fokus på det... Hva hun så svarer er jo vanskelig å vite, men at hun blir skeptisk og lurer på om du virkelig synes det, er vel rimelig å anta. Du får bare spille på at det er "søtt" og "morsomt"...

Ikke lett det der nei. Hårvekst (mørke hår, vel å merke) kan fjernes med laserbehandling.

Fortsetter under...

Miss seventy

Neste gang du kysser henne kan du kanskje stryke henne over overleppa og smile mens du sier noe sånt som - så søtt, du har faktisk litt dun her! Det har jeg ikke lagt merke til før!

Kanskje? Da har du hvertfall fått satt fokus på det... Hva hun så svarer er jo vanskelig å vite, men at hun blir skeptisk og lurer på om du virkelig synes det, er vel rimelig å anta. Du får bare spille på at det er "søtt" og "morsomt"...

Ikke lett det der nei. Hårvekst (mørke hår, vel å merke) kan fjernes med laserbehandling.

Da kommer hun jo til å tror at han synes det er søtt da, og det mener han jo ikke. Hvor har det blitt av ærligheten? Hvorfor må man alltid gå rundt grøten å gjøre alt så komplisert?

Da kommer hun jo til å tror at han synes det er søtt da, og det mener han jo ikke. Hvor har det blitt av ærligheten? Hvorfor må man alltid gå rundt grøten å gjøre alt så komplisert?

Det er han som spør etter alternative måter å få fokus på saken.

Jeg bare kom med et forslag. Direkte ærlighet passer ikke alle vet du, noen ganger må man snirkle seg litt rundt grøten før man komme til poenget.

Miss seventy

Det er han som spør etter alternative måter å få fokus på saken.

Jeg bare kom med et forslag. Direkte ærlighet passer ikke alle vet du, noen ganger må man snirkle seg litt rundt grøten før man komme til poenget.

Jammen slike ting har en fryktelig tendens til å gjøre ting til mye værre enn de faktisk er. Hadde jeg tatt kjæresten i å gå rundt grøten slik hadde jeg blitt skikkelig såra! Bedre å bare si det, såpass kontakt har man vel med sin kjære? Herregud vi snakker om en liten bart!

Jammen slike ting har en fryktelig tendens til å gjøre ting til mye værre enn de faktisk er. Hadde jeg tatt kjæresten i å gå rundt grøten slik hadde jeg blitt skikkelig såra! Bedre å bare si det, såpass kontakt har man vel med sin kjære? Herregud vi snakker om en liten bart!

Det er ikke jeg som har problemer med ærlighet, men hovedinnlegger. Eller, dama hans.

Så igjen - jeg svarte bare på det han spurte om.

Hvorvidt du liker å gå rundt grøten eller ikke er uinteressant for meg, det får du ta med hovedinnlegger...

Miss seventy

Det er ikke jeg som har problemer med ærlighet, men hovedinnlegger. Eller, dama hans.

Så igjen - jeg svarte bare på det han spurte om.

Hvorvidt du liker å gå rundt grøten eller ikke er uinteressant for meg, det får du ta med hovedinnlegger...

Men har han prøvd å være ærlig da? Mulig det er det at han går rundt grøten hun misliker, når man merker at partneren er uærlig sånn så kan man bli litt furt da.

Uansett om hun blir mega sur av en så liten ting, så sprøs det vel hvor lett det er å leve sammen med henne generelt...

Annonse

Men har han prøvd å være ærlig da? Mulig det er det at han går rundt grøten hun misliker, når man merker at partneren er uærlig sånn så kan man bli litt furt da.

Uansett om hun blir mega sur av en så liten ting, så sprøs det vel hvor lett det er å leve sammen med henne generelt...

eh.. javel. :-)

Gjest bal bal bal

Hvis det er så ille så si det rett ut at du kunne tenkt deg at hun fjernet det. Legg vekt på at det er vanlig for jenter å gjøre det. Hun har ikke invandrer bakgrunn eller noe? Er det skikkelig ille altså?

Om hun så begynner å grine får det nesten bare være, hun må da tåle å høre noe sånt, er jo en bagatell, alle har da litt hår der vi ikke vil ha det. Men er det så ille er det rart hun ikke ser det selv.

Gjest Persille

Men er det en stri og svart bart er det jo helt utrolig at personen ikke ser det selv? Man fjerner jo uønsket hårvekst lett som bare det.

Å kritisere ting man ikke får endret på er værre. Tåler man ikke å få høre av andre atm an har litt bart, særlig om den er så synlig, ja da har man et STORT problem med selvtilliten.

Synes du er _vel_ påståelig her nå...

Selv om jeg er relativt selvsikker i de fleste situasjoner, så hadde jeg IKKE likt å få høre av kjæresten min at jeg har bart og burde gjøre noe med det. Uansett hvor selvsikker man er, er ikke det noe man vil høre.

Det samme gjelder små pupper, appelsinhud, bilringer, etc. Ting man sikkert kan gjøre noe med - men det er nå en gang en grunn til at man ser ut sånn som man gjør.

Hadde hun hatt problemer med barten (kanskje hun ikke ser den selv en gang) hadde hun vel gjort noe med det? Men det har hun tydeligvis ikke - og da tror jeg garantert at hun blir såret om han sier noe, uansett hvor pent han prøver å si det...

Miss seventy

Synes du er _vel_ påståelig her nå...

Selv om jeg er relativt selvsikker i de fleste situasjoner, så hadde jeg IKKE likt å få høre av kjæresten min at jeg har bart og burde gjøre noe med det. Uansett hvor selvsikker man er, er ikke det noe man vil høre.

Det samme gjelder små pupper, appelsinhud, bilringer, etc. Ting man sikkert kan gjøre noe med - men det er nå en gang en grunn til at man ser ut sånn som man gjør.

Hadde hun hatt problemer med barten (kanskje hun ikke ser den selv en gang) hadde hun vel gjort noe med det? Men det har hun tydeligvis ikke - og da tror jeg garantert at hun blir såret om han sier noe, uansett hvor pent han prøver å si det...

*Selv om jeg er relativt selvsikker i de fleste situasjoner, så hadde jeg IKKE likt å få høre av kjæresten min at jeg har bart og burde gjøre noe med det. Uansett hvor selvsikker man er, er ikke det noe man vil høre.*

Hvor stor rolle spiller det om man har litt bart da, det er jo en ting som er veldig enkel å fikse på i det minste. Mulig jeg og kjæresten er veldig trygge på hverandre da, men vi har ingen problemer med å si sånt. Har han noen hår som stikker ut av nesa eller på ryggen sier jeg fra, også sier han det om det er noe med meg.

*Hadde hun hatt problemer med barten (kanskje hun ikke ser den selv en gang) hadde hun vel gjort noe med det? Men det har hun tydeligvis ikke - og da tror jeg garantert at hun blir såret om han sier noe, uansett hvor pent han prøver å si det... *

Ikke alle ser sånt på seg selv, man venner seg til sitt utseende vet du. Ikke sikkert hun bryr seg om hun har litt bart heller, siden hun ikke vet at den plager ham.

Skjønner jo nå at folk tydeligvis blir veldig fort såret, men da må man vel jobbe litt med seg selv og selvtilliten da... OG sørge for å se sånt selv, så andre ikke må si det...

Gjest kvinnekvinne

Nei, eg tørde rett og slett ikkje..

Eg vet det vil bli hysteri og hun vil bare se på som enda en grunn til at eg ikkje ska like hun..

Hun har lav sjølvtilit selv om eg ikkje helt forstår det..men men

Forstår du ikke at hun har lav selvtillit? Jeg tror hun er klar over problemet. Andre har garantert kommentert det før deg, dersom det virkelig er spesielt mye eller mørk hårvekst. Finnes det noe mindre kvinnelig enn bart?

Gjest Persille

*Selv om jeg er relativt selvsikker i de fleste situasjoner, så hadde jeg IKKE likt å få høre av kjæresten min at jeg har bart og burde gjøre noe med det. Uansett hvor selvsikker man er, er ikke det noe man vil høre.*

Hvor stor rolle spiller det om man har litt bart da, det er jo en ting som er veldig enkel å fikse på i det minste. Mulig jeg og kjæresten er veldig trygge på hverandre da, men vi har ingen problemer med å si sånt. Har han noen hår som stikker ut av nesa eller på ryggen sier jeg fra, også sier han det om det er noe med meg.

*Hadde hun hatt problemer med barten (kanskje hun ikke ser den selv en gang) hadde hun vel gjort noe med det? Men det har hun tydeligvis ikke - og da tror jeg garantert at hun blir såret om han sier noe, uansett hvor pent han prøver å si det... *

Ikke alle ser sånt på seg selv, man venner seg til sitt utseende vet du. Ikke sikkert hun bryr seg om hun har litt bart heller, siden hun ikke vet at den plager ham.

Skjønner jo nå at folk tydeligvis blir veldig fort såret, men da må man vel jobbe litt med seg selv og selvtilliten da... OG sørge for å se sånt selv, så andre ikke må si det...

Eller så kan kanskje andre innfinne seg med at ikke alle er perfekte, noen er faktisk fornøyde med utseende sitt, og ønsker ikke gjøre noe med det.

Om jeg skal være helt ærlig synes jeg det er mye viktigere at _jeg_ er fornøyd med hvordan jeg ser ut, enn at "alle andre" er det.

Annonse

Miss seventy

Eller så kan kanskje andre innfinne seg med at ikke alle er perfekte, noen er faktisk fornøyde med utseende sitt, og ønsker ikke gjøre noe med det.

Om jeg skal være helt ærlig synes jeg det er mye viktigere at _jeg_ er fornøyd med hvordan jeg ser ut, enn at "alle andre" er det.

Det er jeg enig med deg i.

Men om det nå likevel er noe ved partneren som gir oss ubehag. Dårlig ånde, dårlig hygiene ellers, hår i nesa, på ryggen, bart osv, så synes jeg det burde være greit å si fra.

Så lenge man gjør det på en pen måte, og ikke sier at du det der gjør meg kvalm liksom.

Så må det nesten bli opp til den enkelte om man velger å gjøre noe med det. Dumt å gå å holde ting inne da, og bare bli irritert over det. Synes jeg.

Gjest Sjokkedårisei

Selv om jeg ikke synes det er noe fint med bart er jeg på en måte enig med deg. Det må være forferdelig å få tildelt et utseende som ikke blir godtatt av andre. Det er litt skremmende at vi opererer med en "normal" der andre har rett til å be folk forandre seg fordi de har trekk som er utenfor "normalen" Jeg tenker også på brystoperasjoner, og diverse skjønnhetsoperasjoner. Jeg lurer på hvorfor han ble sammen med henne i det hele tatt, for dette er vel ikke noe som har kommet plutselig? Kan ikke bli sammen med en tykk dame heller, og så etterhvert komme å kreve at hun skal slanke seg

Gjest Persille

Det er jeg enig med deg i.

Men om det nå likevel er noe ved partneren som gir oss ubehag. Dårlig ånde, dårlig hygiene ellers, hår i nesa, på ryggen, bart osv, så synes jeg det burde være greit å si fra.

Så lenge man gjør det på en pen måte, og ikke sier at du det der gjør meg kvalm liksom.

Så må det nesten bli opp til den enkelte om man velger å gjøre noe med det. Dumt å gå å holde ting inne da, og bare bli irritert over det. Synes jeg.

Generelt synes jeg ikke man kan sammenligne dårlig hygiene og hårvekst.

Dårlig hygiene er en ting, det handler om rutine og helse - men hårvekst er medfødt, noen liker det - andre ikke.

Miss seventy

Generelt synes jeg ikke man kan sammenligne dårlig hygiene og hårvekst.

Dårlig hygiene er en ting, det handler om rutine og helse - men hårvekst er medfødt, noen liker det - andre ikke.

Joda, men begge deler er ting andre enn en selv kan ha problemer med å like.

Gjest tror_jeg_dropper_han

Typen min sa til meg rett ut-må si jeg tok det på en sånn måte "og han er perfekt"... Noe han ikke er på noen måte....

Men men, hva kan jeg gjøre-begynte å fjerne denne "barten" som er HELT lys (jeg har små hvite hår på hele kroppen jeg...)Stakkars hehe...

Men men, å holde denne barten i sjakk, er jo et rent helvete. Nå ser jeg alle hår i trynet mitt-fått en del angst av hår-seriøst. Sliter med dette til tider....

Jeg hadde aldri lagt noe særlig merke til dette før, og nå som jeg ser på andre-er det ikke unormalt med litt hvitt dun på overleppa,,,,

Men men, takker typen min for at jeg fikk-NOK ET KOMPLEX......

Vet hvertfall selv, at jeg kunne ønske at typen holdt kjeft om dette. Se sine egne feil heller.....

Gjest Persille

Joda, men begge deler er ting andre enn en selv kan ha problemer med å like.

Men uansett er dette ting som har vært der fra første stund - og om han hadde så problemer med dette er det jo rart at han ble sammen med henne i utgangspunktet?

Det er ingen som har rett til eller krav på å be noen forandre seg fordi man ikke liker det man ser. Aksepter det - det er ikke deg (han) det handler om, det viktigste er at hun er fornøyd med seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...