Mary Poppins Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg har tenkt å lage smoothie nå, men har ikke noe vaniljeyoghurt i huset (pleier nemlig å bruke det). Det jeg derimot har er kesam - Kan jeg bruke det istedet for yoghurt? Og må jeg ha oppi noe annet enn jordbær og kesam for å få det litt søtt? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Selvsagt kan du bruke kesam :-) Jeg bruker av og til litt fruktose eller vaniljesukker, men det er en smakssak, og avhenger også av hva du har i av frukt & bær. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Selvsagt kan du bruke kesam :-) Jeg bruker av og til litt fruktose eller vaniljesukker, men det er en smakssak, og avhenger også av hva du har i av frukt & bær. Vet du, da jeg skrev dette innlegget så tenkte jeg (av en eller annen merkelig grunn) at den første som svarer på dette spørsmålet er deg, aner ikke hvorfor men jeg tror jeg begynner å bli synsk. Forøvrig takk for svar, du er en engel, nå slapp jeg å dra på butikken også 0 Siter
Gemini Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Vet du, da jeg skrev dette innlegget så tenkte jeg (av en eller annen merkelig grunn) at den første som svarer på dette spørsmålet er deg, aner ikke hvorfor men jeg tror jeg begynner å bli synsk. Forøvrig takk for svar, du er en engel, nå slapp jeg å dra på butikken også Håper det smakte da!? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Håper det smakte da!? Ja det var kjempe godt med kesam!! Jeg lurer på om jeg skal begynne å bruke kesam istedet fra nå av, det er vel litt sunnere enn vanilje yoghurt som inneholder visst nok en hel haug med sukker. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.