Gjest Stine-Lotte Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hei! Jeg driver å skriver inn noen løse matoppskifter jeg hadde liggende på datamaskinen min nå. Og i den forbindelse lurer jeg på om noen tilfeldigvis vet hvordan man skriver symbolet for grader celsius på datamaskinen. Altså den lille rundingen for grader. Noen som forstår hva jeg mener?(kult hvis den finnes på tastaturet, liksom!). 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Alt + 0176 Tips: Gå på start - tilbehør - systemverktøy - tegnkart hvis du lurer på hvordan du skriver ett tegn. Du kan enten kopiere det fra tegnkartet, eller bruke tastetrykket, som står i nederste høyre hjørne. 0 Siter
Gjest Stine-Lotte Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Alt + 0176 Tips: Gå på start - tilbehør - systemverktøy - tegnkart hvis du lurer på hvordan du skriver ett tegn. Du kan enten kopiere det fra tegnkartet, eller bruke tastetrykket, som står i nederste høyre hjørne. Hei! Tusen takk for raskt svar! Da lærte jeg noe i dag også...ikke dårlig! 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hei! Tusen takk for raskt svar! Da lærte jeg noe i dag også...ikke dårlig! Bare hyggelig. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hvis du er på Word, finner du den vel også på Sett Inn -> Symbol, tror jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.