Gå til innhold

Hjelp, jeg er bekymret for dama mi !

Anbefalte innlegg

Hun er bare 20, jeg 19 år eldre. Har bare kjent henne noen mndr og hun er virkelig keen på meg. Flott jente,faktisk bortimot flotteste jeg har truffet,men............. nå lurer jeg virkelig på om jeg vil fortsette,kommer litt an på svarene jeg får her. Sex så er hun med på alt,langt mer enn meg. Problemet er at hun vil bli slått i ansiktet mens vi knuller. Kankje ikke det værste, men når det nærmer seg orgasme vil hun bli kvalt til det nesten stopper opp føler jeg. Hun klyper om det blir for hardt. Jeg har hørt at dette kan være farlig.? Ikke liker jeg noen av disse ideene hennes heller?

Ber om hjelp\råd\tips her. Gjerne fra fagperson. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181682-hjelp-jeg-er-bekymret-for-dama-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Eksem min hadde tidligere sex med en jente som hadde samme fetish, rett før hun fikk orgasme ville hun at han skulle kvele henne.

Om det er farlig, vet jeg faktisk ikke. Men hva du bør gjøre videre er litt vanskelig for oss å si, synes du denne fetishen er ubehagelig? Kan du leve med den for alltid? Å be henne slutte med dette synes jeg er galt da hun kanskje ikke kan få orgasme hvis du ikke gjør det, og du kan ikke nekte henne en orgasme. Men klarer du å bli vant med dette er det vel ikke så mye grunn til å gjøre det slutt?

Eksem min hadde tidligere sex med en jente som hadde samme fetish, rett før hun fikk orgasme ville hun at han skulle kvele henne.

Om det er farlig, vet jeg faktisk ikke. Men hva du bør gjøre videre er litt vanskelig for oss å si, synes du denne fetishen er ubehagelig? Kan du leve med den for alltid? Å be henne slutte med dette synes jeg er galt da hun kanskje ikke kan få orgasme hvis du ikke gjør det, og du kan ikke nekte henne en orgasme. Men klarer du å bli vant med dette er det vel ikke så mye grunn til å gjøre det slutt?

Jeg synes du kan be henne slutte med det selv om hun ikke får orgasme av den grunn. Han skal da ikke ha det ubehagelig for å tilfredsstille henne?

Hadde dette vært omvendt (at en jente hadde det ubehagelig for å tilfredsstille en gutt) hadde det vært masse sinnainnlegg fra rødstrømper ;op

Jeg er en annen

Jeg vil tro at det ikke er farlig så lenge du er oppmerksom på å slippe med én gang hun eventuelt mister bevisstheten pga. kvelning, men helt sikker er jeg ikke. Vet du om en lege du kan spørre om dette?

En annen ting er jo at dere må finne en avveing mellom å hennes tilfredsstillelse og hvor langt du er komfortabel med å strekke deg.

Annonse

Mary Poppins

Jeg synes du kan be henne slutte med det selv om hun ikke får orgasme av den grunn. Han skal da ikke ha det ubehagelig for å tilfredsstille henne?

Hadde dette vært omvendt (at en jente hadde det ubehagelig for å tilfredsstille en gutt) hadde det vært masse sinnainnlegg fra rødstrømper ;op

"Jeg synes du kan be henne slutte med det selv om hun ikke får orgasme av den grunn. Han skal da ikke ha det ubehagelig for å tilfredsstille henne?"

Så da skal hun aldri få orgasme lenger? fordi han synes det er litt ubehagelig? Jaja, hadde kjæresten min sagt det til meg kunne han pakket koffertene og dratt.

"Hadde dette vært omvendt (at en jente hadde det ubehagelig for å tilfredsstille en gutt) hadde det vært masse sinnainnlegg fra rødstrømper ;op"

Jeg er så absolutt ingen rødstrømpe, og hadde det vært omvendt hadde jeg sagt akkurat det samme, så lenge fetsjen ikke påfører andre smerte.

oj....dette ville jeg tenkt to ganger på. det er jo mange som liker å det litt hardt, men dette er i grenseland synes jeg når dere har vært sammen så kort.litt skummelt spør du meg sånn ifht at det faktisk kan gå ganske galt.det kan jo gå rimelig hardt for seg uten at du trenger å fysisk slå henne eller kvele henne?

du kjenner henne ikke særlig godt ennå, og jeg ville ikke gjort noe som kunne bli brukt mot meg hvis forholdet hadde tatt slutt....lykke til, misunner deg ikke....

"Jeg synes du kan be henne slutte med det selv om hun ikke får orgasme av den grunn. Han skal da ikke ha det ubehagelig for å tilfredsstille henne?"

Så da skal hun aldri få orgasme lenger? fordi han synes det er litt ubehagelig? Jaja, hadde kjæresten min sagt det til meg kunne han pakket koffertene og dratt.

"Hadde dette vært omvendt (at en jente hadde det ubehagelig for å tilfredsstille en gutt) hadde det vært masse sinnainnlegg fra rødstrømper ;op"

Jeg er så absolutt ingen rødstrømpe, og hadde det vært omvendt hadde jeg sagt akkurat det samme, så lenge fetsjen ikke påfører andre smerte.

Men ville du virkelig fått orgasme over noe HAN synes var ekkelt?

• 2 uker senere...

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

Hverken menn eller kvinner bør gå utenfor egne grenser for hva de vil være med på av seksuelle aktiviteter. Foreslår at du setter deg ned på nøytralt sted en gang dere ikke har en erotisk tanke i hodet og diskuterer hva som er god sex for dere begge. Fortell henne at du har andre preferanser enn henne. Kom gjerne med forslag på aktiviteter du kan tenke deg å prøve som ligger innenfor dine grenser, men kanskje er mindre drastiske enn slag i ansiktet.

Dessuten - ikke gjør sexen til risikosport. Det har forekommet dødsfall i Norge på grunn av det som kalles scarfing (nesten kvelning) i forbindelse med sex.

Jentefuten

Hverken menn eller kvinner bør gå utenfor egne grenser for hva de vil være med på av seksuelle aktiviteter. Foreslår at du setter deg ned på nøytralt sted en gang dere ikke har en erotisk tanke i hodet og diskuterer hva som er god sex for dere begge. Fortell henne at du har andre preferanser enn henne. Kom gjerne med forslag på aktiviteter du kan tenke deg å prøve som ligger innenfor dine grenser, men kanskje er mindre drastiske enn slag i ansiktet.

Dessuten - ikke gjør sexen til risikosport. Det har forekommet dødsfall i Norge på grunn av det som kalles scarfing (nesten kvelning) i forbindelse med sex.

Jeg takker for alle svar,og har dratt min egen konklusjon ut av hva dere har svart. Saken er for min del helt klar....Jeg liker ikke dette og dermed var det jo bare en ting og gjøre, så dette forholdet er over. Men når det er sagt,helt uten dramatikk.Vi er fortsatt kjempevenner og elskere av og til men hun er innefortått med at jeg ikke liker hennes form for sex. Det er tross alt mange andre måter og ha avansert sex på så akkurat dette trenger jeg ikke, ei heller ønsker.

vaskebakke

be henne ringe meg..kan smelle til henne så hardt at hun aldri vil oppleve det igjen..

sorry klarte ikke å dy meg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...