Freya Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 I dag har jeg raidet nice price-hylla på den lokale videosjappa, og har kjøpt 4 dvd'er: Monty Python & the Holy Grail Pulp Fiction Halloween Fredag den 13. Så nå blir det humor, action og horror på meg. Ta den, dere broene-i-madison-county-damer 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Nei, takke meg til Broene i Madison County...(bortsett fra Pulp Fiction da). Jeg så Uno for første gang i dag. Bra, men jeg kan spare meg for sparking og slåing og juling i close-up. Jeg fatter ikke hvorfor _det_ er så bra. ;-P 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 To bra titler der (de to første). Ellers er de to siste rent søppel :-) "...................................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 To bra titler der (de to første). Ellers er de to siste rent søppel :-) "...................................." Jeg er så enig, så enig! 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 To bra titler der (de to første). Ellers er de to siste rent søppel :-) "...................................." Søppel eller ikke, det er jo de første filmene om to av filmhistoriens største skumlinger, da. Morsomt å få med seg. 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Jeg er så enig, så enig! Way to go, ChiengMai. 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Nei, takke meg til Broene i Madison County...(bortsett fra Pulp Fiction da). Jeg så Uno for første gang i dag. Bra, men jeg kan spare meg for sparking og slåing og juling i close-up. Jeg fatter ikke hvorfor _det_ er så bra. ;-P Note to self: Ikke be tigertrollet med på kino. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Søppel eller ikke, det er jo de første filmene om to av filmhistoriens største skumlinger, da. Morsomt å få med seg. Ihvertfall to av de mest oppskrytte "skumlingene". Men klassikere er de jo :-) "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Nei, takke meg til Broene i Madison County...(bortsett fra Pulp Fiction da). Jeg så Uno for første gang i dag. Bra, men jeg kan spare meg for sparking og slåing og juling i close-up. Jeg fatter ikke hvorfor _det_ er så bra. ;-P Det er ikke snakk om at volden i seg selv er så "bra", men en direkte og upolert skildring. Enkelte ting kan ikke gjøres pent hvis det skal skildres ordentlig. "................................." 0 Siter
Freya Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Ihvertfall to av de mest oppskrytte "skumlingene". Men klassikere er de jo :-) "..................................." Ja, det er det jeg mener. Liker mange filmer som liksom er "søppel" jeg... Så lenge de er underholdende, så er det greit for meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ja, det er det jeg mener. Liker mange filmer som liksom er "søppel" jeg... Så lenge de er underholdende, så er det greit for meg. Langt på vei enig i det :-) "................................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ja, det er det jeg mener. Liker mange filmer som liksom er "søppel" jeg... Så lenge de er underholdende, så er det greit for meg. Det er da vi selv som bestemmer hvilke filmer som er sebare eller ikke. Jeg har sterkt mislikt filmer som "alle" liker - og elsket filmer som "ingen" kan fordra. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Way to go, ChiengMai. Det var Prozak jeg var enig med, altså. ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Det var Prozak jeg var enig med, altså. ;-) Øh, ja, så det etterpå. Skitt la gå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.