Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg raidet nice price-hylla på den lokale videosjappa, og har kjøpt 4 dvd'er:

Monty Python & the Holy Grail

Pulp Fiction

Halloween

Fredag den 13.

Så nå blir det humor, action og horror på meg. :) Ta den, dere broene-i-madison-county-damer ;)

tigertrollet
Skrevet

Nei, takke meg til Broene i Madison County...(bortsett fra Pulp Fiction da).

Jeg så Uno for første gang i dag. Bra, men jeg kan spare meg for sparking og slåing og juling i close-up. Jeg fatter ikke hvorfor _det_ er så bra.

;-P

Skrevet

To bra titler der (de to første). Ellers er de to siste rent søppel :-)

"...................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er så enig, så enig!

Skrevet

Søppel eller ikke, det er jo de første filmene om to av filmhistoriens største skumlinger, da. Morsomt å få med seg. :)

Skrevet

Jeg er så enig, så enig!

Way to go, ChiengMai. :)

Skrevet

Jeg så Uno for første gang i dag. Bra, men jeg kan spare meg for sparking og slåing og juling i close-up. Jeg fatter ikke hvorfor _det_ er så bra.

;-P

Note to self: Ikke be tigertrollet med på kino. ;)

Skrevet

Søppel eller ikke, det er jo de første filmene om to av filmhistoriens største skumlinger, da. Morsomt å få med seg. :)

Ihvertfall to av de mest oppskrytte "skumlingene". Men klassikere er de jo :-)

"..................................."

Skrevet

;-P

Det er ikke snakk om at volden i seg selv er så "bra", men en direkte og upolert skildring. Enkelte ting kan ikke gjøres pent hvis det skal skildres ordentlig.

"................................."

Skrevet

Ihvertfall to av de mest oppskrytte "skumlingene". Men klassikere er de jo :-)

"..................................."

Ja, det er det jeg mener. Liker mange filmer som liksom er "søppel" jeg... Så lenge de er underholdende, så er det greit for meg. :)

Skrevet

Ja, det er det jeg mener. Liker mange filmer som liksom er "søppel" jeg... Så lenge de er underholdende, så er det greit for meg. :)

Langt på vei enig i det :-)

"................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er da vi selv som bestemmer hvilke filmer som er sebare eller ikke. Jeg har sterkt mislikt filmer som "alle" liker - og elsket filmer som "ingen" kan fordra. :-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Way to go, ChiengMai. :)

Det var Prozak jeg var enig med, altså. ;-)

Skrevet

Det var Prozak jeg var enig med, altså. ;-)

Øh, ja, så det etterpå. Skitt la gå. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...