Gå til innhold

Sommerjobb

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg har funnet en sommerjobb. Mamma hjalp meg.

Blir sikkert greit å ha noe å gjøre i sommer likevel.

Man føler seg vel mer vellykket av å gjøre noe ja.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Heldigvis får jeg jobbe mutters alene da. Og for en i familien.

Ellers ville jeg jo mistet jobben. Jeg er et umenneskelig vesen som alle hater og ingen orker å jobbe med.

Endelig forstår jeg det.

Liten vits i å ta utdannelse egentlig... en jobb skal jeg se lenge etter.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ellers ville jeg jo mistet jobben. Jeg er et umenneskelig vesen som alle hater og ingen orker å jobbe med.

Endelig forstår jeg det.

Hvorfor tror du alle hater deg og sånn?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvorfor tror du alle hater deg og sånn?

Pga mine negative kvaliteter, vel...

Er som en psykopat, kanskje enda verre... psykopater trekker jo folk seg bare unna, de plager dem ikke... ikke som jeg har hørt om... de er jo bare redde dem...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er som en psykopat, kanskje enda verre... psykopater trekker jo folk seg bare unna, de plager dem ikke... ikke som jeg har hørt om... de er jo bare redde dem...

Hva med å fokusere på de positive?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hva med å fokusere på de positive?

Hva vil det si da? Jeg hører så mange sier det der, men jeg forstår egentlig ikke hva de mener. Har ikke noe med deg å gjøre altså.

Jeg kan da ikke velge å fokusere på noe som helst... jeg er bare en trekkoppkanin med dårlig batteri

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva vil det si da? Jeg hører så mange sier det der, men jeg forstår egentlig ikke hva de mener. Har ikke noe med deg å gjøre altså.

Jeg kan da ikke velge å fokusere på noe som helst... jeg er bare en trekkoppkanin med dårlig batteri

ALLE har positive sider. Inkl deg! =)

Hva er grunnen til at du mener du har så dårlige kvaliteter da?

Gjest Snoopy83
Skrevet

ALLE har positive sider. Inkl deg! =)

Hva er grunnen til at du mener du har så dårlige kvaliteter da?

Det er bare sånne teorier jeg får.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er bare sånne teorier jeg får.

Fra deg selv eller andre?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Fra deg selv eller andre?

Det er vel egentlig fra meg. Men jeg kommer jo selvsagt delvis på de idet jeg tror jeg hører hva andre snakker om.

Skrevet

Endelig forstår jeg det.

Så lenge varte den positive innstillingen?

Man blir behandlet på den måten man tror man selv er - oppfør deg som en kvinne og bli behandlet som en kvinne. (en sammenligning helt uavhengig av deg, forøvrig.)

Skrevet

Nå skal ikke jeg kverulere, men det blir nok litt feil bruk av psykopat...

Hva får deg til å tro at du er det?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Nå skal ikke jeg kverulere, men det blir nok litt feil bruk av psykopat...

Hva får deg til å tro at du er det?

Jeg tror ikke jeg er det, men jeg aner at det er noe unormalt med meg, som folk avskyr.

Ikke hele tiden, såklart.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Så lenge varte den positive innstillingen?

Man blir behandlet på den måten man tror man selv er - oppfør deg som en kvinne og bli behandlet som en kvinne. (en sammenligning helt uavhengig av deg, forøvrig.)

Ja - oppfør deg som en kvinne og bli behandlet som en kvinne.

Men "man behandles som den man tror man er" har vel ikke særlig med dette å gjøre?

For selv om jeg til tider kan tro jeg er noe i retning av en psykopat, så betyr vel ikke det at jeg oppfører meg som noen.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg er det, men jeg aner at det er noe unormalt med meg, som folk avskyr.

Ikke hele tiden, såklart.

Hm... vet ikke hva jeg skal si, jeg. Men jeg tror at hvis man skal tenke over hva alle synes hele tiden så blir man sprø.

Ikke alle kan like en.

Og hvis man går rundt og tror at ingen liker en, er det vanskelig å være på en måte som gjør at folk liker en. Ond sirkel, liksom.

Skrevet

Ja - oppfør deg som en kvinne og bli behandlet som en kvinne.

Men "man behandles som den man tror man er" har vel ikke særlig med dette å gjøre?

For selv om jeg til tider kan tro jeg er noe i retning av en psykopat, så betyr vel ikke det at jeg oppfører meg som noen.

Både ja og nei, tror jeg. Hvis man tror man er kjedelig og ingen liker en, tror jeg man utstråler det. Ofte da.

Er du gutt eller jente forresten?

Gjest @riele
Skrevet

Du er heldig som har fått sommerjobb...jeg sliter skikkelig med å finne meg en siden jeg har tilnærmet ingen arbeidserfaring fra før. Jeg har uhyre lyst til å jobbe i sommer da! Ikke bare for å tjene penger, men for å få arbeidserfaring og nye utfordringer....

Gjest Snoopy83
Skrevet

Du er heldig som har fått sommerjobb...jeg sliter skikkelig med å finne meg en siden jeg har tilnærmet ingen arbeidserfaring fra før. Jeg har uhyre lyst til å jobbe i sommer da! Ikke bare for å tjene penger, men for å få arbeidserfaring og nye utfordringer....

Jeg får desverre ingen særlig arbeidserfaring av dette da - ikke som jeg kan attestere med i alle fall. Man pleier jo ikke å verdsette familiemedlemmers uttalelser så høyt, hvor enn suksessrike og velrenomerte de måtte være.

Det er ulempen.

Fordelen er den ekstra friheten som normalt følger med. Det er så mye lettere å spørre om en dags fri om det er noe annet en har i plane, eller ikke føler seg helt i form.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Både ja og nei, tror jeg. Hvis man tror man er kjedelig og ingen liker en, tror jeg man utstråler det. Ofte da.

Er du gutt eller jente forresten?

Er ikke det bare fordi folk som er spennende normalt vet det?

Jeg vet at jeg ikke er spennende. Men om jeg endret oppfatning ville jeg ikke automatisk bli spennende.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hm... vet ikke hva jeg skal si, jeg. Men jeg tror at hvis man skal tenke over hva alle synes hele tiden så blir man sprø.

Ikke alle kan like en.

Og hvis man går rundt og tror at ingen liker en, er det vanskelig å være på en måte som gjør at folk liker en. Ond sirkel, liksom.

Jeg anstrenger meg veldig for at folk skal like meg jeg.

Men det er vel som du sier, så lenge jeg ikke føler meg likt selv, vil det fremstå som falsk eller obskurt rart, og da blir man ikke likt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...