Gå til innhold

Sommerjobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får desverre ingen særlig arbeidserfaring av dette da - ikke som jeg kan attestere med i alle fall. Man pleier jo ikke å verdsette familiemedlemmers uttalelser så høyt, hvor enn suksessrike og velrenomerte de måtte være.

Det er ulempen.

Fordelen er den ekstra friheten som normalt følger med. Det er så mye lettere å spørre om en dags fri om det er noe annet en har i plane, eller ikke føler seg helt i form.

Det er ikke nødvendigvis sant - jeg jobbet for faren min noen somre i ungdomsskole/gymnasalder, og det telte med da jeg skulle ha meg ekstrajobber senere.

Selv om et familiemedlem kanskje ikke er objektive som referanser, er det fint å kunne føre opp arbeidserfaringen på CV-en.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis sant - jeg jobbet for faren min noen somre i ungdomsskole/gymnasalder, og det telte med da jeg skulle ha meg ekstrajobber senere.

Selv om et familiemedlem kanskje ikke er objektive som referanser, er det fint å kunne føre opp arbeidserfaringen på CV-en.

Så bra!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Både ja og nei, tror jeg. Hvis man tror man er kjedelig og ingen liker en, tror jeg man utstråler det. Ofte da.

Er du gutt eller jente forresten?

Gutt. Sier det deg noe?

Skrevet

Er ikke det bare fordi folk som er spennende normalt vet det?

Jeg vet at jeg ikke er spennende. Men om jeg endret oppfatning ville jeg ikke automatisk bli spennende.

Kanskje ikke. Men du ville hvertfall ikke utsrålt at du ikke var det.

Og dessuten.. hvorfor må alle være så spennende?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Kanskje ikke. Men du ville hvertfall ikke utsrålt at du ikke var det.

Og dessuten.. hvorfor må alle være så spennende?

Ellers får man ingen venner, vel.

Skrevet

Jeg anstrenger meg veldig for at folk skal like meg jeg.

Men det er vel som du sier, så lenge jeg ikke føler meg likt selv, vil det fremstå som falsk eller obskurt rart, og da blir man ikke likt.

Jeg er ingen ekspert på dette her, men jeg synes det var så utrolig trist å høre at du tenker sånn om deg selv. Fokuser på noe du er flink til.

Skriv en liste over gode egenskaper!

Skrevet

Ellers får man ingen venner, vel.

Joda, jeg er ikke spesielt spennende :P

Hva mener du med spennende?

Tror kanskje du må flytte fokus fra å være så spennende for å tilfredstille andre, men bare kose deg.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Joda, jeg er ikke spesielt spennende :P

Hva mener du med spennende?

Tror kanskje du må flytte fokus fra å være så spennende for å tilfredstille andre, men bare kose deg.

Ja, må det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...