Gå til innhold

Folkens, vet dere noe om det?

Anbefalte innlegg

Gjest Eyes never lies

Hei alle sammen,

Jeg lurer på hvor mye det koster med sånn prøverørs behandling privat.

Jeg orker ikke å vente. Har hørt at det går kjempe raskt hvis man tar det privat.

Noen som kan si hvor mye det koster privat og hvor mye det koster offentlig. Hadde vært fint om noen kunne si noe om det.

Mannen min har nemlig gått på TARIVID og PERGOTIME. Legen sa nemlig at alt skulle ordne seg etter at han tok tablettene. Jeg hadde min første eggeløsning, etter at han hadde blitt ferdig med kuren. Men det har ikke vist noen positive resultater. Noen som har opplevd det samme.

Jeg vil så GJERNE ha barn. Derfor lurer jeg på om jeg kanskje skal ta det privat.

Det ble i hvertfall et langt innlegg...håper noen har tid til å svare..

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181695-folkens-vet-dere-noe-om-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...

PÅ fub sine sider står det priser, men blir ikke noe av dette dekt av staten eller noe? Hvis man benytter det offentlige altså?

I det offentlige får man tre forsøk. Man må betale 3000,- i egenandel på sykehuset. Og 15000,- i medisiner. Alt utenom dette får man refundert. Man må legge ut altså, men får tilbake alt over 15000,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...