Dorthe Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nederste linja med start og alle ikonene har forsvunnet. Hvordan får jeg den tilbake? Jeg er fullstendig blond når det gjelder dette. Jeg synes jammen jeg var flink som klarte å komme inn på dol uten ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Nå forsvant alle verktøylinjene oppe også. Hjelp 0 Siter
citoyen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nå forsvant alle verktøylinjene oppe også. Hjelp Flytt musen helt ned i bunnen av skjermen og se om den endrer seg til en dobbeltpil. I så fall prøver du å klikke og dra oppover. Hvis ikke den kommer til syne da heller, er det mulig explorer (ikke å forveksle med Internet Explorer) har kræsjet. I så fall hjelper det nok med en omstart av maskinen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nå forsvant alle verktøylinjene oppe også. Hjelp Kan du se en liten kant av linja så du kan klikke på den (og holde den) og DRA den lenger opp? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Flytt musen helt ned i bunnen av skjermen og se om den endrer seg til en dobbeltpil. I så fall prøver du å klikke og dra oppover. Hvis ikke den kommer til syne da heller, er det mulig explorer (ikke å forveksle med Internet Explorer) har kræsjet. I så fall hjelper det nok med en omstart av maskinen. Jeg har prøvd å restarte, det hjalp ikke. Jeg har også prøvd å "fiske" fram linja men den kommer ikke opp. Det blir ikke noen dobbeltpil heller 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Kan du se en liten kant av linja så du kan klikke på den (og holde den) og DRA den lenger opp? Nei, jeg har prøvd 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nei, jeg har prøvd Har du lagt innlegget på data-forumet også? Håper du får ordnet det! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Har du lagt innlegget på data-forumet også? Håper du får ordnet det! Tror folk leser åpent jeg og 100 nyeste. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Tror folk leser åpent jeg og 100 nyeste. Ja, det er sant. Det er nok flest innom her. Går det å dobbelklikke på skjermen så du får opp firkanten med properties/egenskaper? Kanskje et av emnene der kan hjelpe? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Ja, det er sant. Det er nok flest innom her. Går det å dobbelklikke på skjermen så du får opp firkanten med properties/egenskaper? Kanskje et av emnene der kan hjelpe? Jeg har leita, jeg har fått opp adresselinja og de øverste verktøylinjene igjen. Men jeg vil gjerne åpne flere sider og ha dem oppe og aner ikke hvordan jeg gjør det 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Flytt musen helt ned i bunnen av skjermen og se om den endrer seg til en dobbeltpil. I så fall prøver du å klikke og dra oppover. Hvis ikke den kommer til syne da heller, er det mulig explorer (ikke å forveksle med Internet Explorer) har kræsjet. I så fall hjelper det nok med en omstart av maskinen. Hvis explorer har crashet, så kan man jo også ta en Ctrl-Alt-Del, Velge Task-manager, New Task og skrive explorer - vips så er den oppe igjen... Hvis man har mye imot en restart (det hender det ofte at jeg har!) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg har leita, jeg har fått opp adresselinja og de øverste verktøylinjene igjen. Men jeg vil gjerne åpne flere sider og ha dem oppe og aner ikke hvordan jeg gjør det Jeg vet ikke hvordan du får den tilbake.. Kan du ha lagt den til en av sidene? Jeg fikk plutselig min startlinje til høyre en gang.... Prøv å dra litt der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Jeg vet ikke hvordan du får den tilbake.. Kan du ha lagt den til en av sidene? Jeg fikk plutselig min startlinje til høyre en gang.... Prøv å dra litt der. Jeg ser ikke start i det hele tatt og den ligger heller ikke på skrivebordet. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg ser ikke start i det hele tatt og den ligger heller ikke på skrivebordet. Jeg må gå nå, men jeg er visst blond på dataen jeg også.... Håper det ordner seg snart! Jeg har fått datahjelp her før, så snart er det nok noen som vet hva du må gjøre. Ha en fin dag:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Jeg må gå nå, men jeg er visst blond på dataen jeg også.... Håper det ordner seg snart! Jeg har fått datahjelp her før, så snart er det nok noen som vet hva du må gjøre. Ha en fin dag:) Takk i lige måde ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Hvis explorer har crashet, så kan man jo også ta en Ctrl-Alt-Del, Velge Task-manager, New Task og skrive explorer - vips så er den oppe igjen... Hvis man har mye imot en restart (det hender det ofte at jeg har!) Men det hjelper ikke med restart 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Men det hjelper ikke med restart Nei, jeg så det...det var en kommentar til citoyen, skjønner du... Til deg har jeg ikke noe råd dessverre...har aldri opplevd dette. Er ikonene på desktopen din borte også? Og hele linjen nederst, med start-knapp, klokke osv? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Nei, jeg så det...det var en kommentar til citoyen, skjønner du... Til deg har jeg ikke noe råd dessverre...har aldri opplevd dette. Er ikonene på desktopen din borte også? Og hele linjen nederst, med start-knapp, klokke osv? Det er hele linje nederst med startknappen og klokka og andre ikoner. Den er borte på desktopen også. Og jo mer jeg prøver jo mer blir borte og jeg må finne det tilbake igjen. Moro hehe 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det er hele linje nederst med startknappen og klokka og andre ikoner. Den er borte på desktopen også. Og jo mer jeg prøver jo mer blir borte og jeg må finne det tilbake igjen. Moro hehe Dorthe, jeg skjønner ikke hva du mener... Du sier "Den er borte på desktopen også." Hva da? Linjen nederst er borte ...både nederst og på desktopen??? Altså,- jeg lurer litt på om vi misforstår hverandre? Hadde vært kjekt med en netmeeting, som jeg vanligvis gjør på jobben når jeg skal hjelpe noen, så man selv kan se hva som i huleste skjer ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Dorthe, jeg skjønner ikke hva du mener... Du sier "Den er borte på desktopen også." Hva da? Linjen nederst er borte ...både nederst og på desktopen??? Altså,- jeg lurer litt på om vi misforstår hverandre? Hadde vært kjekt med en netmeeting, som jeg vanligvis gjør på jobben når jeg skal hjelpe noen, så man selv kan se hva som i huleste skjer ;-) Den er borte på skrivebordet også. Der ligger bare mappene mine og et par dokumenter men ikke noen startknapp, klokke, msn ikonet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.