Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nederste linja med start og alle ikonene har forsvunnet. Hvordan får jeg den tilbake?

Jeg er fullstendig blond når det gjelder dette. Jeg synes jammen jeg var flink som klarte å komme inn på dol uten ;o)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

36

• Katt-ja

11

• hare1365380455

6

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå forsvant alle verktøylinjene oppe også.

Hjelp :)

Skrevet

Flytt musen helt ned i bunnen av skjermen og se om den endrer seg til en dobbeltpil. I så fall prøver du å klikke og dra oppover. Hvis ikke den kommer til syne da heller, er det mulig explorer (ikke å forveksle med Internet Explorer) har kræsjet. I så fall hjelper det nok med en omstart av maskinen.

hare1365380455
Skrevet

Kan du se en liten kant av linja så du kan klikke på den (og holde den) og DRA den lenger opp?

Skrevet

Flytt musen helt ned i bunnen av skjermen og se om den endrer seg til en dobbeltpil. I så fall prøver du å klikke og dra oppover. Hvis ikke den kommer til syne da heller, er det mulig explorer (ikke å forveksle med Internet Explorer) har kræsjet. I så fall hjelper det nok med en omstart av maskinen.

Jeg har prøvd å restarte, det hjalp ikke.

Jeg har også prøvd å "fiske" fram linja men den kommer ikke opp. Det blir ikke noen dobbeltpil heller

Skrevet

Kan du se en liten kant av linja så du kan klikke på den (og holde den) og DRA den lenger opp?

Nei, jeg har prøvd

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg har prøvd

Har du lagt innlegget på data-forumet også? Håper du får ordnet det!

Skrevet

Har du lagt innlegget på data-forumet også? Håper du får ordnet det!

Tror folk leser åpent jeg og 100 nyeste.

hare1365380455
Skrevet

Tror folk leser åpent jeg og 100 nyeste.

Ja, det er sant. Det er nok flest innom her. Går det å dobbelklikke på skjermen så du får opp firkanten med properties/egenskaper? Kanskje et av emnene der kan hjelpe?

Skrevet

Ja, det er sant. Det er nok flest innom her. Går det å dobbelklikke på skjermen så du får opp firkanten med properties/egenskaper? Kanskje et av emnene der kan hjelpe?

Jeg har leita, jeg har fått opp adresselinja og de øverste verktøylinjene igjen.

Men jeg vil gjerne åpne flere sider og ha dem oppe og aner ikke hvordan jeg gjør det :(

Skrevet

Hvis explorer har crashet, så kan man jo også ta en Ctrl-Alt-Del, Velge Task-manager, New Task og skrive explorer - vips så er den oppe igjen... Hvis man har mye imot en restart (det hender det ofte at jeg har!)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har leita, jeg har fått opp adresselinja og de øverste verktøylinjene igjen.

Men jeg vil gjerne åpne flere sider og ha dem oppe og aner ikke hvordan jeg gjør det :(

Jeg vet ikke hvordan du får den tilbake.. Kan du ha lagt den til en av sidene? Jeg fikk plutselig min startlinje til høyre en gang.... Prøv å dra litt der.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du får den tilbake.. Kan du ha lagt den til en av sidene? Jeg fikk plutselig min startlinje til høyre en gang.... Prøv å dra litt der.

Jeg ser ikke start i det hele tatt og den ligger heller ikke på skrivebordet.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser ikke start i det hele tatt og den ligger heller ikke på skrivebordet.

Jeg må gå nå, men jeg er visst blond på dataen jeg også.... Håper det ordner seg snart! Jeg har fått datahjelp her før, så snart er det nok noen som vet hva du må gjøre. Ha en fin dag:)

Skrevet

Jeg må gå nå, men jeg er visst blond på dataen jeg også.... Håper det ordner seg snart! Jeg har fått datahjelp her før, så snart er det nok noen som vet hva du må gjøre. Ha en fin dag:)

Takk i lige måde :o)

Skrevet

Hvis explorer har crashet, så kan man jo også ta en Ctrl-Alt-Del, Velge Task-manager, New Task og skrive explorer - vips så er den oppe igjen... Hvis man har mye imot en restart (det hender det ofte at jeg har!)

Men det hjelper ikke med restart

Skrevet

Men det hjelper ikke med restart

Nei, jeg så det...det var en kommentar til citoyen, skjønner du...

Til deg har jeg ikke noe råd dessverre...har aldri opplevd dette. Er ikonene på desktopen din borte også? Og hele linjen nederst, med start-knapp, klokke osv?

Skrevet

Nei, jeg så det...det var en kommentar til citoyen, skjønner du...

Til deg har jeg ikke noe råd dessverre...har aldri opplevd dette. Er ikonene på desktopen din borte også? Og hele linjen nederst, med start-knapp, klokke osv?

Det er hele linje nederst med startknappen og klokka og andre ikoner. Den er borte på desktopen også.

Og jo mer jeg prøver jo mer blir borte og jeg må finne det tilbake igjen.

Moro hehe

Skrevet

Det er hele linje nederst med startknappen og klokka og andre ikoner. Den er borte på desktopen også.

Og jo mer jeg prøver jo mer blir borte og jeg må finne det tilbake igjen.

Moro hehe

Dorthe, jeg skjønner ikke hva du mener... Du sier "Den er borte på desktopen også." Hva da? Linjen nederst er borte ...både nederst og på desktopen???

Altså,- jeg lurer litt på om vi misforstår hverandre? Hadde vært kjekt med en netmeeting, som jeg vanligvis gjør på jobben når jeg skal hjelpe noen, så man selv kan se hva som i huleste skjer ;-)

Skrevet

Dorthe, jeg skjønner ikke hva du mener... Du sier "Den er borte på desktopen også." Hva da? Linjen nederst er borte ...både nederst og på desktopen???

Altså,- jeg lurer litt på om vi misforstår hverandre? Hadde vært kjekt med en netmeeting, som jeg vanligvis gjør på jobben når jeg skal hjelpe noen, så man selv kan se hva som i huleste skjer ;-)

Den er borte på skrivebordet også. Der ligger bare mappene mine og et par dokumenter men ikke noen startknapp, klokke, msn ikonet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...