Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tjommer
Skrevet

Den er borte på skrivebordet også. Der ligger bare mappene mine og et par dokumenter men ikke noen startknapp, klokke, msn ikonet.

Prøvd å høyreklikke på desktoppen og trykke refresh?

Restart?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

36

• Katt-ja

11

• hare1365380455

6

• Freya

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den er borte på skrivebordet også. Der ligger bare mappene mine og et par dokumenter men ikke noen startknapp, klokke, msn ikonet.

Jamen, den pleier da ikke å ligge på skrivebordet, gjør den vel? (siden du sier at den er "borte der også")

Altså: du har sjekket alle kanter - øverst, nederst, høyre og venstre, og får ingen dobbelt-pil som gjør at du kan trekke den ut igjen? Eller at den dukker opp når du peker på den (kan settes opp til å forsvinne når ikke men peker på den)

Hva med noen knapper (altså fysiske knapper) på selve skjermen,da. Kan skjermbildet ha forskjøvet seg sånn at linjen ligger nedenfor/utenfor det som du kan se? Kan du skyve dol-vinduet utenfor f.eks.??

Skrevet

Restart?

Hun har startet pcen på nytt...

Skrevet

*he he* Dette var da et veldig kjedelig innlegg i forhold til hva jeg hadde ventet meg, for jeg leste overskriften helt feil og trodde det sto "blond på daten"!

Morsan er dermed avslørt som blond generelt sett, og ikke bare når det gjelder data!! :-)

Skrevet

Restart?

Det hjelper ikke

Skrevet

Jamen, den pleier da ikke å ligge på skrivebordet, gjør den vel? (siden du sier at den er "borte der også")

Altså: du har sjekket alle kanter - øverst, nederst, høyre og venstre, og får ingen dobbelt-pil som gjør at du kan trekke den ut igjen? Eller at den dukker opp når du peker på den (kan settes opp til å forsvinne når ikke men peker på den)

Hva med noen knapper (altså fysiske knapper) på selve skjermen,da. Kan skjermbildet ha forskjøvet seg sånn at linjen ligger nedenfor/utenfor det som du kan se? Kan du skyve dol-vinduet utenfor f.eks.??

Den pleier å ligge på skrivebordet og. Det er jo dem jeg bruker for å finne de programmene jeg vil inn på.

Jeg kan forskyve dolvinduet hvis jeg forminsker det men hvis jeg har fullt bilde så går det ikke. Det blir ingen dobble piler da, kun ved forminsket skjerm.

Jeg har ikke rørt skjermen.

Skrevet

*he he* Dette var da et veldig kjedelig innlegg i forhold til hva jeg hadde ventet meg, for jeg leste overskriften helt feil og trodde det sto "blond på daten"!

Morsan er dermed avslørt som blond generelt sett, og ikke bare når det gjelder data!! :-)

Jeg er tydeligvis enda blondere enn jeg trodde :o)

Skrevet

Prøv å gå inn på kontroll panel og bytt til klassisk visning.(står på venstre side)

sånn at du får opp ei liste over ting du kan gjøre.

Velg Oppgavelinje og start meny, og se om du kan endre noen instillinger der for å få tilbake startlinja di.

Vet ikke om det går,har ikke prøvd det selv.

Skrevet

Prøv å gå inn på kontroll panel og bytt til klassisk visning.(står på venstre side)

sånn at du får opp ei liste over ting du kan gjøre.

Velg Oppgavelinje og start meny, og se om du kan endre noen instillinger der for å få tilbake startlinja di.

Vet ikke om det går,har ikke prøvd det selv.

Jeg kommer ikke inn på kontrollpanelet for da må jeg gå igjennom startknappen.

Skrevet

Uff *klaske panne*

selvfølgelig klarer du ikke det.

Gjest tjommer
Skrevet

Det er en knapp på tastaturet som tilsvarer startknappen på desktoppen.

Skrevet

Uff *klaske panne*

selvfølgelig klarer du ikke det.

Jeg klarte faktisk å komme inn på kontrollpanelet men det gikk ikke

Skrevet

Det er en knapp på tastaturet som tilsvarer startknappen på desktoppen.

Nå har jeg prøvd alle toolbarene og når jeg lukker vinduer så forsvinner vinduet til høyre på skjermen, ikke ned som det pleier. Men jeg får ikke noe fram fra høyre

Skrevet

Den pleier å ligge på skrivebordet og. Det er jo dem jeg bruker for å finne de programmene jeg vil inn på.

Jeg kan forskyve dolvinduet hvis jeg forminsker det men hvis jeg har fullt bilde så går det ikke. Det blir ingen dobble piler da, kun ved forminsket skjerm.

Jeg har ikke rørt skjermen.

Jeg begynner visst å bli like frustrert som deg ;-) Og håret blekner her jeg sitter...

Hva med noen innstillinger på den fanen som har med Settings å gjøre, på display properties? Altså høyreklikk og properties/egenskaper på skrivebordet (jeg antar du har norsk XP,- jeg har engelsk, og husker sjelden de norske navnene)

Skrevet

Jeg begynner visst å bli like frustrert som deg ;-) Og håret blekner her jeg sitter...

Hva med noen innstillinger på den fanen som har med Settings å gjøre, på display properties? Altså høyreklikk og properties/egenskaper på skrivebordet (jeg antar du har norsk XP,- jeg har engelsk, og husker sjelden de norske navnene)

Hjalp ikke det heller. Forøvrig har jeg engelsk xp

Skrevet

Det fikk jeg beskjed om at det ikke var recommended :o)

Nå svetter jeg altså

Hmmm...

Du fikk den vanlige ..."File Download... Some files can harm your computer.."?

Den kommer vel uansett hviulket script man prøver å laste ned. Det var den "Taskbar is missing" du klikket på?

Jeg så på det scriptet, og syntes det så helt greit ut...men garantere kan jeg jo ikke...

Gjest tjommer
Skrevet

Det fikk jeg beskjed om at det ikke var recommended :o)

Nå svetter jeg altså

Hva har du gjort da siden det ble sånn?

Det var skikkelig kald omstart du tok, ikke bare resatrt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...