Freya Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Funker ikke. Jeg lager en ny brukerkonto. Svett altså Hm, noen sa at det kanskje hjelper å trykke litt på ctrl, alt og alt gr-knappene, hver for seg altså. Mulig de har hengt seg opp på et vis. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Hm, noen sa at det kanskje hjelper å trykke litt på ctrl, alt og alt gr-knappene, hver for seg altså. Mulig de har hengt seg opp på et vis. Jeg prøver etterpå. Nå er jeg bare sur fordi jeg har strevet så fælt ) 0 Siter
Freya Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg prøver etterpå. Nå er jeg bare sur fordi jeg har strevet så fælt ) Ja, mektig irriterende når sånt skjer, og man ikke har peiling på hvorfor eller hvordan man skal rette det opp. Lykke til! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Ja, mektig irriterende når sånt skjer, og man ikke har peiling på hvorfor eller hvordan man skal rette det opp. Lykke til! Takk (, jeg mener egentlig ) 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Den er borte på skrivebordet også. Der ligger bare mappene mine og et par dokumenter men ikke noen startknapp, klokke, msn ikonet. Har du ikke kasta den mugne kassa enda? 0 Siter
favn Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 AHA! er det det den er til! Hehe, det tenkte jeg også! Har aldri rørt den, men så er jeg ikke så fryktelig nysgjerrig av meg heller. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Har du ikke kasta den mugne kassa enda? Ny kasse - samme bruker'n :-p 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ny kasse - samme bruker'n :-p Hun har hatt en vrien maskin med engelsk XP i evigheter. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hun har hatt en vrien maskin med engelsk XP i evigheter. Jeg vet, det var jeg som byttet den ut ca i februar(?). 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg vet, det var jeg som byttet den ut ca i februar(?). Den gamle satte grå hår på litt av hvert av folk. Hvorfor engelsk XP? 0 Siter
tiliti Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Den gamle satte grå hår på litt av hvert av folk. Hvorfor engelsk XP? Fordi det som regel er engelsk xp det er lettest å finne piratkopiert. Ufint, kanskje, men er folk blakke så er de det. 0 Siter
flisa Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hehe, det tenkte jeg også! Har aldri rørt den, men så er jeg ikke så fryktelig nysgjerrig av meg heller. Jeg bruker den bare til å holde ned mens jeg trykker M, da legger alt seg ned - kjekt når sjefen kommer -hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Ctrl + Esc da? Funker det? Jeg har fått ordnet det. Hurra ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Har du ikke kasta den mugne kassa enda? Faen, den mugne kasse er helt ny nesten ;o), den har jo tiliti fiksa 0 Siter
tiliti Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Faen, den mugne kasse er helt ny nesten ;o), den har jo tiliti fiksa Det eneste som er igjen er diskett-stasjonen og cd'brennern.. eller cdromen .. eller hva det var. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Faen, den mugne kasse er helt ny nesten ;o), den har jo tiliti fiksa Jeg tror fremdeles du får med deg noe i programvaren du legger inn. Et eller annet program eller en CD som har noe grums på seg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Jeg tror fremdeles du får med deg noe i programvaren du legger inn. Et eller annet program eller en CD som har noe grums på seg. Men tiliti fikk ordnet det så nå er det greit igjen ) 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Men tiliti fikk ordnet det så nå er det greit igjen ) Hvor lenge var det greit etter at du fikk ny maskin? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Hvor lenge var det greit etter at du fikk ny maskin? 2mnd, men venninna mi vasket den i går.... 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 2mnd, men venninna mi vasket den i går.... Tyder jo bra det da. Microsoft har en ny grei som er imponerende bra mot sykdommer i PCer. Fikser det meste. Gratis. Funker bra hos alle. http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx Svar NO på validate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.