Gå til innhold

Nøkkelhank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nøkler.

(Selve nøkkelhanken min er en sånn greie til å ha rundt halsen. Den er svart, og så står det Pringles med gule bokstaver - fått av fetteren min som driver med salg av slikt. Den ligger stort sett i veska, men det er praktisk å slenge den rundt halsen av og til.)

Gjest nøkkelringen?
Skrevet

Mener du nøkkelringen? Har en mummimamma-figur (bamse). Så hadde minsten noe å leke med da h*n var mindre (nå er den ikke så spennende lenger....).

Skrevet

Et epoxyhjerte i hvitt med sølvglitter i. Og bilnøkkel, Har ikke husnøkkel, har kort og kodelås :-) Kjekke saker!

Skrevet

En gratis reklamedings for et eller annet firma, som har en mynt som kan tas ut og brukes for å få løs handlevogner.

MEGET praktisk! *S*

Skrevet

Bilnøkkel, husnøkkel hjem, husnøkkel til mutter, sånn alarm-dings til bilen og en søt liten ti-krone-etterligningssaktil å putte i handevogna. Men den er mye finere enn alle de andre jeg har sett. Også har jeg en sånn liten plate med Lada-logo, også står det Lada på. Fulgte sikkert med en Lada-bil en gang i tida.

Skrevet

Bilnøkkel, husnøkkel hjem, husnøkkel til mutter, sånn alarm-dings til bilen og en søt liten ti-krone-etterligningssaktil å putte i handevogna. Men den er mye finere enn alle de andre jeg har sett. Også har jeg en sånn liten plate med Lada-logo, også står det Lada på. Fulgte sikkert med en Lada-bil en gang i tida.

Fulgte sikkert med en gang?? ha ha, _særlig_!! ;-)

Ertesynger: "Åsemor har Lada, Åsemor har Lada"

*S*

Skrevet

Fulgte sikkert med en gang?? ha ha, _særlig_!! ;-)

Ertesynger: "Åsemor har Lada, Åsemor har Lada"

*S*

På bilnøkkelen står det Ford da... ;)

Skrevet

På bilnøkkelen står det Ford da... ;)

Kanskje bilen har ambisjoner for fremtiden?

Så en gang følgende klistremerke i bakruta på en boble:

"When I grow up I want to be a Cadillac"

;-)

Skrevet

Hvor får en tak i sånne tikronersdingser?

Skrevet

Nøkler til hus ,jobb,og diverse.

selvlaget dings laget av krympeplast.

Å en sånn usb dings med litt lagrede data som jeg kan ta med dit jeg vil.

Skrevet

På Rema

Skrevet

Nøkler. Og en sånn kjekk handlevogn-polett, som jeg har fått av flisa.

Takk, flisa !

Skrevet

De selger det på Obs hos oss, så jeg vil anta at du får det hos andre større co-op-butikker.

Ellers er det en typisk strø-artikkel-sak, altså sånt man får med firmalogo på. Så jeg har fortsatt noen av de jeg passet på å få med meg da firmaet byttet navn og ikke lenger kunne gi de til forretningsforbindelsene på stands osv.

Skrevet

Jeg fikk min i banken, med bankens logo.

Kjøpte en gang en i en souvernir-shop i danmark (passa ikke i norske handlevogner da...) og ellers får man dem vel hvis man er heldig i diverse matbutikker...

Vet at telemark fylkeskommune også har laget noen med sin logo på, og de deler de vel ut et eller annet sted.

Så altså... Plasser som bruker mye penger på reklame. ;)

Skrevet

Jeg fikk min i banken, med bankens logo.

Kjøpte en gang en i en souvernir-shop i danmark (passa ikke i norske handlevogner da...) og ellers får man dem vel hvis man er heldig i diverse matbutikker...

Vet at telemark fylkeskommune også har laget noen med sin logo på, og de deler de vel ut et eller annet sted.

Så altså... Plasser som bruker mye penger på reklame. ;)

Hm..får spore opp en. Jeg blir like overrasket og forbanna hver gang jeg handler.

-HVA? Må jeg ha en tikrone? Så idiotisk!

Litt glemsk, hehe.

c";)

Skrevet

Hm..får spore opp en. Jeg blir like overrasket og forbanna hver gang jeg handler.

-HVA? Må jeg ha en tikrone? Så idiotisk!

Litt glemsk, hehe.

c";)

Jeg har en lomme i veska hvor jeg ikke har noe annet enn en tier. Der ligger den og blir brukt til handlevogner. Har jo aldri kontanter, så tidligere ble det til at vi tok hver vår lille handlekurv. Mye pes å få tak i en tier når man ikke har... (seriøst, ikke ironisk ment!)

Skrevet

Nøkler. Og en sånn kjekk handlevogn-polett, som jeg har fått av flisa.

Takk, flisa !

*neier*

Skrevet

En gratis reklamedings for et eller annet firma, som har en mynt som kan tas ut og brukes for å få løs handlevogner.

MEGET praktisk! *S*

Den mynten bruker jeg å ha i lommeboka - for skal jeg handle har jeg alltid lommeboka - men ikke alltid nøklene, -har jeg erfart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...