Mary Poppins Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 diverse nøkler, sånn pynt til handlevogner, og en slags plate med krystall stener rundt og navnet mitt på, veldig fint. 0 Siter
Elbereth Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Husnøkkel, nøkkel til både den ene og den andre bilen, samt en handlevogn-mynt. Ja, og et turkis plasthjerte som synes godt (H&M, barneavd), samt en lang nøkkelsnor med skolens navn på. Jeg er fæl til å rote bort nøklene. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nøkler til hjem, boder, jobb, bankens nøkkelnr (hvis jeg mister nøklene), samt et metallskilt som lyder; "If you're rich, I'm single".. 0 Siter
Soria Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Husnøkkelen har jeg på en nøkkelhank fra sparebank1. Bilnøkkelen har jeg løs. Mister aldri nøkler 0 Siter
kyrillo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nøkkelhank? Rart ord. Jeg har nøkler til hus, bil og jobb, flaskeåpner + polett til handlevogn og et "mistemerke" med nr., og påtrykt "Politi" Har aldri mistet nøkler, men man vet jo aldri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.