Gå til innhold

Noe dere ikke gjør rundt samboeren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fiskebolla

Tja, pille meg i nesen, og prompe gjør jeg i enerom. Også vil jeg være alene på badet når jeg går på toalettet, barberer meg og slikt. Naken går jeg gjerne. Noen ganger syns jeg det er teit å snakke i telefonen mens han hører på (særlig på annet språk, som han er bede i enn meg).

Å ligge i sofaen med beina på bordet, røyk og kaffe og popcorn, strødd rundt meg med div. skjønnhetsprodukter mens jeg zapper mellom fire-fem tv-program gjør jeg også helst alene.

Det eneste jeg ikke gjør, er å gjøre tungarbeid på toalettet eller skifte tampong mens sambo er i samme rom.. Utover dette har jeg ikke noen hemninger for hva jeg kan gjøre mens han er i nærheten.

Når han kan fise i nærheten av meg, gjør jeg det samme! Er ikke så fin på det at jeg går på toalettet for å fise, slik at han ikke skal bli sjenert av lukten.

Begge foretrekker å drite i enerom, men vi kan godt pisse mens den andre pusser tenner, f. eks.

Jeg elsker å valse naken omkring. Og kommer ikke på noe annet enn dritingen som holdes "privat".

Skifte bind eller tampong kan jeg godt gjøre i hans påsyn, dersom han mot formodning skulle befinne seg på badet i slike øyeblikk.

fuji1365380447

Jeg bæsjer alene, og stort sett så tisser jeg alene også. Men før hadde vi separat do og bad, mens nå er alt på et rom, så da kan de hende at jeg blir litt mer slepphendt på tissingen.

Utvidet hårfjerning med barbering i alle kriker og kroker liker jeg også å gjøre alene, men litt lett raking under armene er ikke så hemmelig.

Ellers så raper, promper og går naken av hjertens lyst!

LIker å se på Sopranos alene, for det forstår han seg ikke på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...