Gå til innhold

Skuffa! (C.S.I NY)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy pokker så skuffa jeg ble i går når jeg så at det kom ny C.S.I. Så tenkte jeg "jaja, det kan jo være bra", men fy fader så elendig! Dårlig skuespill i hvert fall av han ene etterforskeren, hele opplegget så "fake" ut! Nei - jeg vil ha Grissom!!! : (

Er typisk... EN serie jeg ser hver uke, så blir den borte.. Dritt.. Kommer IKKE til å se på den mer..

Flere med samme oppfatning?

Skrevet

Langt bedre med "Fruene" i Visteria Lane :-)

Skrevet

Du får joine oss andre som ser på Frustrerte fruer istedet ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Helt enig! Denne var grå og kjedelig.. Skuffa jeg :(

Skrevet

jeg ble også skuffet over serien.. den kan jo ta seg opp, med Grissom er desidert best!

Synes N.Y er den dårligste av de tre!

Skrevet

jeg ble også skuffet over serien.. den kan jo ta seg opp, med Grissom er desidert best!

Synes N.Y er den dårligste av de tre!

Enig

Skrevet

Ja, den var mørk og dyster..

Vil ha

David Caruso tilbake, han er drømmemannen..!

Skrevet

Vil ha

Vlærgh!

Unnskyld, men jeg tåler ikke trynet på den fyren.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vil ha

Æsj..han er bare ekkel!

=)

Skrevet

Æsj..han er bare ekkel!

=)

Enig... Takke meg heller til Grissom altså. :) Han er i det minste behagelig å se på.

Skrevet

Jeg likte ikke de første episodene av CSINY, syns de var så annerledes enn de andre CSI jeg var vant til, men det kom seg etter hvert som jeg ble vant til de litt merkelige fargene (eller heller mangel på dem) og de nye etterforskerne.

Nå gleder jeg meg til flere episoder. Syns det er en spennende serie og artig at de har tre parallelle serier, så forskjellige, men likevel skåret over samme lest!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig... Takke meg heller til Grissom altså. :) Han er i det minste behagelig å se på.

Jepp!! Enig! =)

Skrevet

Jepp. Men kommer jeg til å fortsette å se det alikevel? Jepp.

Skrevet

Vil ha

Jeg liker Grissom bedre, selv om Caruso ikke var så ille. Favoritten min er nå alikevel Nick da... (George Eads)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vil ha

Jeg også liker C.S.I. Miami best, så jeg koser meg med reprisene. Men Grissom var ikke verst han heller, sammenlignet med det som var tirsdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...