Holmes Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ari er kul. Men den boka suger! Ari og SvenO er de kuleste i hele kongefamilien 0 Siter
Gjest Singelline Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Nå har jeg nettopp blitt singel igjen, så den ringen der skal naturligvis kjøpes umddelbart. Gratulerer og velkommen etter....... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ari og SvenO er de kuleste i hele kongefamilien Helt enig! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ble det virkelig ille? Detaljer kreves ikke altså. Det var leit, men dersom det var å lette deg for en bør, så var det utvilsomt beste løsning både for deg og henne. Jeg tar i hvert fall ingen detaljer her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Gratulerer og velkommen etter....... Jo, takk. Men jeg er stort sett singel, jeg. Og akkurat det anser jeg ikke som noe problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.