Gjest ikke noen navn på meg i dag Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hei. Jeg driver å searcher litt på nettet nå, og finner ikke "familivernkontoret" i oslo, annet et "kirkens familievernkontor". Er det noen som vet om et familievernkontor i oslo med adresse og telefonnummer? 0 Siter
Atene Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Se under bydelene. Mange av dem er forresten "kirkens familievernkontor". Det betyr ikke at det drives noen religiøs misjonering der. 0 Siter
Gjest oslokommune Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 www.oslokommune.no gå inn på din bydel (under "våre virksomheter", til høyre), tror familieverntjenesten ligger under sosialtjenesten i de fleste bydeler. Du kan ihvertfall ringe dit, så vet de hvor du skal. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 http://www.sbf.stat.no/?module=Articles;action=ArticleFolder.publicOpenFolder;ID=244 Her er link direkte til Familievernkontorene og du kan ta kontakt direkte med det som ligger nærmest deg. 0 Siter
Gjest inegn navn på meg i dag Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 www.oslokommune.no gå inn på din bydel (under "våre virksomheter", til høyre), tror familieverntjenesten ligger under sosialtjenesten i de fleste bydeler. Du kan ihvertfall ringe dit, så vet de hvor du skal. ok, Takker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.