Gå til innhold

Sitte ute med laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nydelig vær ute, og jeg må sitte inne for å skrive på oppgave. Det hadde vært så deilig å sette seg ut med arbeidet, men det er nesten umulig å se noen ting på skjermen når det er så lyst ute.

Noen som har noen glupe tips.

Gjest papirtiger
Skrevet

Selv etter at du har stilt på lysinnstillingene? Da er det ingenting du kan gjøre med det

Skrevet

Da trenger du en skjermskygge. Eksempel: http://www.screen-shade.com/

Vet ikke hvor/om du kan få tak i noe slikt i Norge. Evt kan du lage en selv, hvis du er litt nevenyttig.

Nå sitter jeg ute med solskjerm snekra sammen av reklamebrosjyrer og tape. Fuglene kvitrer og alt er vel. Nå står ikke sola så mye på lenger, så jeg får vel ikke testa den skikkelig før i morgen.

Gjest tjohoo
Skrevet

du kan jo forsøke med et teppe over huet og laptoppen, men det er vel ikke helt det du ønsker? :D *lol*

Skrevet

du kan jo forsøke med et teppe over huet og laptoppen, men det er vel ikke helt det du ønsker? :D *lol*

Nei, da er vel noe av poenget borte.

Sitter faktisk ute på verandaen i solskinnet nå med en hjemmesnekra skyggelue på PC'en. Skjermen blir litt mørk, men det går bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...