Gå til innhold

Hvor fort går det å skifte folkeregistrert adresse?

Anbefalte innlegg

Gjest flytter snart
Skrevet

flytter i begynnelsen av mai og kommer til å skifte folkregistrert adresse så fort som mulig så jeg sogner til et annet sykehus enn jeg gjør nå.

hvor henvender jeg meg for å få gjort dette så fort som bare f...

Skrevet

For å skifte folkeregistrert adresse henvender du deg hos - tro det eller ei - Folkeregisteret! ;-)

Men for å være litt snill med deg, så finner du skjemaer osv. på http://www.skatteetaten.no/ - skatteetaten og folkeregisteret hører sammen.

Skrevet

Det er vel egentlig fritt sykehusvalg nå, så det med å "sogne til" er ikke så veldig viktig lenger.

Det tar ofte et par dager for å få oppdatere folkeregisteropplysninger, noen steder en uke.

Gjest Timari
Skrevet

Det er vel egentlig fritt sykehusvalg nå, så det med å "sogne til" er ikke så veldig viktig lenger.

Det tar ofte et par dager for å få oppdatere folkeregisteropplysninger, noen steder en uke.

"Det er vel egentlig fritt sykehusvalg nå, så det med å "sogne til" er ikke så veldig viktig lenger."

vel, i mitt tilfelle er det livsviktig. Fritt sykehusvalg fungerer ikke alltid så bra som man skulle ønske

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...