Gå til innhold

Ølsalget i Oslo

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når stenger butikksalget av øl i Oslo på en lørdag?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kl 18

For noe latterlig ræl.

Jeg var sikker på at det tullet der var et odalenfenomen.

Skrevet

For noe latterlig ræl.

Jeg var sikker på at det tullet der var et odalenfenomen.

Det er dessverre en landsomfattende lidelse.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er dessverre en landsomfattende lidelse.

Det er helt latterlig. Nå er det naturligvis ikke noe stort problem for meg, for jeg kan jo bare gå fra pubben og kjøpe øl og så komme tilbake, før jeg stikker på vorspielet. Men det er likevel helt utrolig latterlig at det er sånn i dette potittlandet.

Det eneste jeg kan gjøre med det er å drekke meg litt ekstra full på lørdag, og dermed, på min egen måte, bevise en gang for alle at man faktisk blir full selv om ølsalget stenger upraktisk tidlig.

Den maskinen jeg sitter ved er for treig for dol. Jeg kan skrive et helt avsnitt før teksten viser seg på skjermen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...