Gå til innhold

Er dere forsikret?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

følger en rettsak mot If skadeforsikring og det fikk meg til å tenke på i hvilken grad jeg er forsikret i tilfelle noen skulle kjøre meg ned. Har Vesta men det er reiseforsikring.

Hva slags forsikring har dere?

hvor mye koster en livsforsikring?

Skrevet

Har både livsforsikring og noe ufør og skadeforsikringsgreier... Lurer på om det er 20-30 kr i mnd jeg, er ikke helt sikker.

Gjest Timari
Skrevet

Har både livsforsikring og noe ufør og skadeforsikringsgreier... Lurer på om det er 20-30 kr i mnd jeg, er ikke helt sikker.

hvilket selskap da?

Skrevet

hvilket selskap da?

Sparebank1

Syns det er greit å ha alle kontoene og alle forsikringene på samme sted.

Forsikringa for barnet koster 100 kr mnd forresten...

Gjest nickless
Skrevet

Jeg har ulykkes,gjelds og livsforsikring på meg selv i Sparebank1, samboen har livsforsikring på sønnen vår.

Jeg betaler ca 170 kr pr mnd.

Gjest mallet
Skrevet

Har innboforsikring i DnBNOR. Betaler ca 500 i året.

Skrevet

Jeg har innboforsikring, helårs forsikring og livsforsikring.

Synes dette er veldig betryggende og ha. Man vet jo aldri.

Skrevet

Jeg har innboforsikring, helårs forsikring og livsforsikring.

Synes dette er veldig betryggende og ha. Man vet jo aldri.

Hmmm.. skjønte ikke hvorfor jeg skrev helårsforsikring.. Mente reise forsikring. Hehe

Skrevet

Har forsikringer som dekker liv, død, ulykke, uføre, reise, barn (død, ulykke, uføre), bil, innbo, hus, reise..

tror det dekker alt.

Skrevet

Ja jeg har heldigvis kollektive forsikringer gjennom fagforeninga og LO+ noen til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...