Gå til innhold

Hvorfor er det ikke Idol i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka åtte kom jo noe uinteressant tur-program!

Noen som vet?

Skrevet

Ah,... Visste det var noe jeg pleide å se onsdag kl åtte.

Skrevet

Er det ikke fredager de sender Idol da?

Jo, men det var et program på onsdager tidligere, litt om hva som de holder på med, fx fra video-innspilling osv. Tror jeg, har ikke sett onsdags-sendingene av Idol i år. Selve konkurransen går jo på fredagene.

Men synes det turprogrammet faktisk var fint jeg da.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jo, men det var et program på onsdager tidligere, litt om hva som de holder på med, fx fra video-innspilling osv. Tror jeg, har ikke sett onsdags-sendingene av Idol i år. Selve konkurransen går jo på fredagene.

Men synes det turprogrammet faktisk var fint jeg da.

Det slår neppe Lars Monsen's sendinger fra Kanada =)

Men det fra Norge var ikke så bra...

Skrevet

Det slår neppe Lars Monsen's sendinger fra Kanada =)

Men det fra Norge var ikke så bra...

Det var da ikke ment å konkurrere med Monsens programmer. Men kanskje være til inspirasjon for barnefamilier og andre for hvordan man kan komme seg opp av godstolen og ut på tur.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det var da ikke ment å konkurrere med Monsens programmer. Men kanskje være til inspirasjon for barnefamilier og andre for hvordan man kan komme seg opp av godstolen og ut på tur.

Konkurrerer ikke TV-selskapene og programmene med hverandre? :o

Skrevet

Konkurrerer ikke TV-selskapene og programmene med hverandre? :o

Selvsagt gjør de jo det... Men jeg mente at man ikke kan sette de to programmene opp mot hverandre når det gjelder budskap. Monsens er vel mer for å fascineres av hans opplevelser, enn å faktisk gjøre det samme sjøl... (De færreste drar på ekspedisjoner som de han gjør)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Selvsagt gjør de jo det... Men jeg mente at man ikke kan sette de to programmene opp mot hverandre når det gjelder budskap. Monsens er vel mer for å fascineres av hans opplevelser, enn å faktisk gjøre det samme sjøl... (De færreste drar på ekspedisjoner som de han gjør)

Jeg har ikke sett det programmet på TV2, men utifra din beskrivelse vil jeg si at dette og Monsens gjør det samme; det får folk opp av godstolen og ut i naturen som du sa.

Det er få som tar det like langt som Monsen, men det inspirerer nok likevel tror jeg, til å presse seg så langt man personlig føler seg i stand til, når det gjelder opplevelser i naturen.

Skrevet

Jeg har ikke sett det programmet på TV2, men utifra din beskrivelse vil jeg si at dette og Monsens gjør det samme; det får folk opp av godstolen og ut i naturen som du sa.

Det er få som tar det like langt som Monsen, men det inspirerer nok likevel tror jeg, til å presse seg så langt man personlig føler seg i stand til, når det gjelder opplevelser i naturen.

Du får se mer på http://www.turklar.no/

Hovedsaken var vel at programmet var rettet mer mot konkrete tips om hva man kan gjøre. Og mye mot aktiviteter med barn, hvordan få barn til å synes slikt er gøy, og at det blir på deres premisser.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hovedsaken var vel at programmet var rettet mer mot konkrete tips om hva man kan gjøre. Og mye mot aktiviteter med barn, hvordan få barn til å synes slikt er gøy, og at det blir på deres premisser.

Jeg kommer ikke til å få meg barn, noensinne, så det er jo ganske uinteressant for meg da.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg har egentlig gått veldig mye på fjellet før jeg... så jeg føler jeg trenger mer motivasjon enn råd for å komme meg ut på turer...

Og til det formålet tror jeg Monsen's programmer passer mye bedre...

Skrevet

Og jeg som nå førts i morges "kom på" at jeg hadde glemt Idol i går.

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...