Gå til innhold

Barbering ... igjen ...

Gjest Barbering, barbering og atter barbering.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

37

• Miss seventy

29

• morsan

20

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

Du virker rett og slett barnslig og umoden i denne kranglingen din.

Jeg liker ikke glattbarbert, du liker det. Vi nøyer oss med å konstatere det.

Heh-he....og nå prøver du å vri det til at det er DU som har snakket om at det er en smakssak? For tredje gang har du svarte bekreftende på spørsmålet mitt om du er idiot. Jeg har ingen tvil om at det blir en fjerde gang hvis du fortsetter å svare.

"..................................."

Gjest wallman

Heh-he....og nå prøver du å vri det til at det er DU som har snakket om at det er en smakssak? For tredje gang har du svarte bekreftende på spørsmålet mitt om du er idiot. Jeg har ingen tvil om at det blir en fjerde gang hvis du fortsetter å svare.

Slik krangling kan man ikke være frisk for å utøve.

Prøv heller å slå ihjel en bjørn. Verbal krangling hjelper ikke for å få ut faenskapet i deg. Du må slippe løs all volden du bærer i deg.

Håper du har noen som kan ta vare på deg.

Slik krangling kan man ikke være frisk for å utøve.

Prøv heller å slå ihjel en bjørn. Verbal krangling hjelper ikke for å få ut faenskapet i deg. Du må slippe løs all volden du bærer i deg.

Håper du har noen som kan ta vare på deg.

Du fortsetter, ser jeg, tross i at du ikke gjør annet enn å bekrefte min påstand om og om igjen. Nesten litt søtt, men mest komisk :-)

Men før du sliter deg helt ut, må jeg bare advare deg: Du klarer ikke å provosere meg med prepubertal drittslenging.

Annonse

Kanskje hun er rolig og fredelig, men utrolig kjedelig og da. Hvorfor kan ikke jeg få lov til å ikke skjønne hva hun skriver? Hvorfor skal alle være like perfekte som dere tror dere er? Hvis det var bare for å bable, så er det totalt uinterresant for meg. Bable gjør man vel ikke på et slikt forum? Det kan man gjøre IRL.

"Kanskje hun er rolig og fredelig, men utrolig kjedelig og da."

Og poenget...?

"Hvorfor kan ikke jeg få lov til å ikke skjønne hva hun skriver?"

Ingen har "nektet" deg det. Det du imidlertid gjorde her, var å anklage morsan for å prøve å "ta" deg, når alt hun gjorde var å fortelle én side og ett tilfelle, og å legge det frem som nettopp det.

"Hvorfor skal alle være like perfekte som dere tror dere er?"

Gå i tenkeboksen og tenk over akkurat det utsagnet der. Og forhåpentligvis skjønner du hvor barnslig akkurat det var.

"Hvis det var bare for å bable, så er det totalt uinterresant for meg."

Da får du som sagt holde deg unna slike tråder.

""Bable gjør man vel ikke på et slikt forum? Det kan man gjøre IRL."

Er du litt fjern? (no offense intended). SELFØLGELIG babler man på et sted som dette - det er faktisk ofte mer babling enn direkte diskusjoner. Lev med det, eller la vær å delta.

Gjest wallman

Du fortsetter, ser jeg, tross i at du ikke gjør annet enn å bekrefte min påstand om og om igjen. Nesten litt søtt, men mest komisk :-)

Men før du sliter deg helt ut, må jeg bare advare deg: Du klarer ikke å provosere meg med prepubertal drittslenging.

Jeg skrev over at slik ørkesløs krangling kan man ikke være frisk når man utøver.

Så da får vi friske trekke oss ut, og du kan dure på så lenge noen gidder å bemøte dine sære og syke behov for bråk.

Annonse

Naturlig at folk føler seg truffet av å oppdage at de kanskje faller inn under harry-begrepet.

Kroppsmoter, hårmoter og andre moter som har vart noen år, har en tendens til etterhvert å få en harry-oppfatning blant folk flest. Vi ser det nå tydelig i forbindelse med tatoverings-moten som herjet for noen år siden, som nå faktisk har blitt harry, og hvor folk nå renner ned dørene hos tatoveringsfjernere.

Det er ingen grunn til at vi ikke vil oppleve det samme fenomenet med glattbarberingsmoten. Om 10 år vil vi se at trenden har snudd.

Historen har en tendens til å gjenta seg.

Hah!!

Tatoveringen min får de aldri.

Miss seventy

Jeg velger å skåne leserne for mer av min bondske uvitenhet, og ønsker deg heller lykke til videre i din urbane - og ekstremt viktige - kamp for kjønnsbarbering!

Synes du det er en ekstremt viktig kamp? jaja.. hver sin smak... Men det er faktisk ganske vanlig uansett...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...