Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hva slags sopper har dere smakt? Jeg har etter hva jeg kan huske bare smakt champignon og steinsopp... Det er først på dette stadiet i livet mitt jeg har begynt å interessere meg for hva slags sopper jeg har spist, nemlig, så det er jo bare naturlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Champignon og tørket kantarell. Ingen av delene smaker noe som helst og champ'en har jo i tillegg konsistens som skumgummi - at noen orker spise sopp fatter jeg ikke. 0 Siter
Osiris Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Snakker du om sopp, eller skriver du svensk for suppe? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Champignon og tørket kantarell. Ingen av delene smaker noe som helst og champ'en har jo i tillegg konsistens som skumgummi - at noen orker spise sopp fatter jeg ikke. Må jo selvsagt steke soppen først. Det kan bli veldig godt, for sopp trekker som kjent mye fett... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Snakker du om sopp, eller skriver du svensk for suppe? hehe hva skulle isåfall steinsuppe vært? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Må jo selvsagt steke soppen først. Det kan bli veldig godt, for sopp trekker som kjent mye fett... Har smakt chamignon stekt i godt med meierismør uten at det hjalp nevneverdig. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 hehe hva skulle isåfall steinsuppe vært? Stensvampsoppa kanskje? Sopp heter svamp på svensk vettu:) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Snakker du om sopp, eller skriver du svensk for suppe? Egentlig skrev jeg på urdu... men du kan få lov til å velge hvilket språk du leser i... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Har smakt chamignon stekt i godt med meierismør uten at det hjalp nevneverdig. Ha soppen i fløtesaus så smaker det nok, tenker jeg... brun fløtesaus... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Champignon, kantarell, steinsopp, Shitake. Kommer ikke på flere i hvert fall. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Champignon og tørket kantarell. Ingen av delene smaker noe som helst og champ'en har jo i tillegg konsistens som skumgummi - at noen orker spise sopp fatter jeg ikke. Høh? Da har du myrdet smaken med andre smaker! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Champignon, kantarell, steinsopp, Shitake. Kommer ikke på flere i hvert fall. Shitake? Er det sånn asiatisk sopp som den japanske mannen dyrker i kjelleren på asylet i x-files? Som gjør at en jente får overnaturlige krefter eller hva det var? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Shitake? Er det sånn asiatisk sopp som den japanske mannen dyrker i kjelleren på asylet i x-files? Som gjør at en jente får overnaturlige krefter eller hva det var? Ja, det er meg, det:) Hehe 0 Siter
Osiris Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 hehe hva skulle isåfall steinsuppe vært? hehe, du har rett. Jeg er litt trøtt og har snakka med så mange svenske i dag, og vi prata faktisk om "champignonsoppa". Forvirra meg litt med den flertallsbøyinga som er lik det sv ordet for supper. Jeg har smakt flere varianter av sopp men jeg vet ikke om jeg husker navnet på alle. Rå champignon er godt, kantarell er godt sammen med bacon, portobello er også godt. Chitake (vet ikke om det riktig skrevet) er god i wok. Men den eneste jeg plukker er kantarell 0 Siter
Osiris Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Egentlig skrev jeg på urdu... men du kan få lov til å velge hvilket språk du leser i... sorry- fatta det nå. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 sorry- fatta det nå. =) Hva betyr sopp på urdu da? 0 Siter
Osiris Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 =) Hva betyr sopp på urdu da? Har ingen aning, det var sikkert derfor jeg ikke fatta det første gang. ) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Har ingen aning, det var sikkert derfor jeg ikke fatta det første gang. ) Det var da fælt til selvrefs? =) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Kantarell, champinjong og, steisopp og matriske 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.