Gå til innhold

Har noen sett filmen "Hide and Seek"?

Anbefalte innlegg

Gjest Eirine
Skrevet

en anmelder beskriver den som et psykologisk vås uten like og gir den terningskast 1. En annen anmelder gir den 6. De andre gir den 3.

noen som har sett den?

Hvilket terningskast ville du gitt filmen?

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Kanskje 4? Underholdene nok å se på men etter å ha tenkt seg om så er den egentlig bare en blanding av mange andre filmer.

Men som sagt så synes jeg den var spennende nok å se på, vil ikke anbefale noen å ikke se den:)

Snorkfrøken
Skrevet

ca 3,5. Men nå var jeg trøtt når jeg så filmen og kanskje ikke så veldig opplagt.

Skrevet

Kanskje 4? Underholdene nok å se på men etter å ha tenkt seg om så er den egentlig bare en blanding av mange andre filmer.

Men som sagt så synes jeg den var spennende nok å se på, vil ikke anbefale noen å ikke se den:)

Den var god fram til et visst punkt, men så tippet den over i klisjeer der alt ble forutsigbart. Dog noen overaskelsespunkt. Kanskje en svak 4'er ville jeg gitt den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...