Gjest GA Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 -at når samboern er bortreist får jeg aldri rota meg i seng? B-mennesket kommer fram igjen i fullt monn. Legger ungene, setter meg foran tv eller pc'n eller leser en bok, og plutselig er klokka 2 om natta... NÅ, skal jeg skjerpe meg. God Natt! (skal bare lese _litt_ på senga...) 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Du er ikke voksen, og må ha en mamma som kan legge deg. MOOOOAAAAHHHAHAHAHAHA 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Kanskje du føler deg som en ungdom nettopp flyttet hjemmefra igjen... Eller kanskje det er stusselig å legge seg uten din kjære... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Fordi det er herlig å være våken om natta! =) Og fordi det er kjedlig å legge seg alene 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Fordi det er herlig å være våken om natta! =) Og fordi det er kjedlig å legge seg alene Sover alene inatt jeg og:( men fordelen er at jeg fåt gjort ganske mye her jeg sitter om natten. Nå kan jeg snart alt om the American Banking System, dens historie fra the "war of independence" og fram til idag, inkludert alle "legal acts" innenfor banking in the USA. Fy søren dette er bra saker! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Sover alene inatt jeg og:( men fordelen er at jeg fåt gjort ganske mye her jeg sitter om natten. Nå kan jeg snart alt om the American Banking System, dens historie fra the "war of independence" og fram til idag, inkludert alle "legal acts" innenfor banking in the USA. Fy søren dette er bra saker! Dakar Fliiiinke Poppins. Nå er jeg jammen stolt av deg! =D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Dakar Fliiiinke Poppins. Nå er jeg jammen stolt av deg! =D Takk, jeg er stolt av meg selv:) Å nei nå begynner walker texas ranger, gud så kjedelig det er ... *skifter kanal* oi TV1000 hehe neida setter'n på BB jeg tror jeg, better than nothing.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Takk, jeg er stolt av meg selv:) Å nei nå begynner walker texas ranger, gud så kjedelig det er ... *skifter kanal* oi TV1000 hehe neida setter'n på BB jeg tror jeg, better than nothing.. =) TV1000 høres bra ut.. He he Synd vi ikke har den kanalen.. Ja ja..Får gå å legge meg da. Natta MP =) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 =) TV1000 høres bra ut.. He he Synd vi ikke har den kanalen.. Ja ja..Får gå å legge meg da. Natta MP =) Good night and sleep tight 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.