Gjest eller hva Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Når man finner beinrester i hagen når man driver og fikser der, da antar man bare at det er dyre bein ikke sant? 0 Siter
Gyda Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Dyre bein? Tror du at du får masse penger for funnet ditt altså? Nei, bare kast dem, de er sikkert bare fra dyr. ;o) 0 Siter
Gjest eller hva Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Dyre bein? Tror du at du får masse penger for funnet ditt altså? Nei, bare kast dem, de er sikkert bare fra dyr. ;o) Kan jo ha vært fra en skikkelig avlshingst, og dermed dyre.. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Dyre bein? Tror du at du får masse penger for funnet ditt altså? Nei, bare kast dem, de er sikkert bare fra dyr. ;o) He he, jeg tenkte h*n var redd for menneskebein jeg.. Nå har jeg lest og sett for mye krim! 0 Siter
Gjest dyre dyreben Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Er det relativt små ben, ville jeg bare antatt at det var et dyr (en gammel katte / hundegrav, eller et vilt dyr). Men er det lange ben som ser ut som lårben, eller eller andre typiske menneskeben, ville jeg kanskje fått noen kyndige til å se på det. 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Dyre bein? Tror du at du får masse penger for funnet ditt altså? Nei, bare kast dem, de er sikkert bare fra dyr. ;o) *hi hi* 0 Siter
Gjest pspspssp Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tror ikke de er så dyre. Du får de sikkert gratis. 0 Siter
Gjest eller hva Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tror ikke de er så dyre. Du får de sikkert gratis. festlig du er da, og du var litt sent ute, noen har alle brukt den... 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kan jo ha vært fra en skikkelig avlshingst, og dermed dyre.. Hva er det som gjør at beinrester etter en avlshingst blir mer verdifull, enn beinrester etter ei utlarva hoppe tro? 0 Siter
Gjest eller hva Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hva er det som gjør at beinrester etter en avlshingst blir mer verdifull, enn beinrester etter ei utlarva hoppe tro? herregud glem det! Folk har virkelig problemer når en liten skriveleif tilter dem så mye... 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hva er det som gjør at beinrester etter en avlshingst blir mer verdifull, enn beinrester etter ei utlarva hoppe tro? Kanskje man ved avanserte metoder kan trekke ut DNA fra benmargsrester og deretter bruke dette til å klone avlshingsten? 0 Siter
Gjest eller hva Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kanskje man ved avanserte metoder kan trekke ut DNA fra benmargsrester og deretter bruke dette til å klone avlshingsten? *sukk* 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 herregud glem det! Folk har virkelig problemer når en liten skriveleif tilter dem så mye... Eller veldig lite å ta seg til med;) 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kanskje man ved avanserte metoder kan trekke ut DNA fra benmargsrester og deretter bruke dette til å klone avlshingsten? Så de ER virkelig mer verdifulle altså? 0 Siter
Gjest eller hva Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Eller veldig lite å ta seg til med;) ja, det skjønner jeg virkelig... 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 *sukk* Dette blir jo bare mer og mer festlig! ;-) 0 Siter
Gjest Kjempeirriterende Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 herregud glem det! Folk har virkelig problemer når en liten skriveleif tilter dem så mye... Jeg mener slik orddeling som en ser så altfor ofte for tiden (og som ikke er noen trykkleif) er språkvandalisme og bør bekjempes. 0 Siter
Gjest eller hva Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg mener slik orddeling som en ser så altfor ofte for tiden (og som ikke er noen trykkleif) er språkvandalisme og bør bekjempes. Ja, for alle sånne små skrivefeiler som oppstår her inne er jo konsekvent gjennomført... Våkn opp da menneske. Hvor mye tid bruker man på å skrive ett innlegg? Ta det temaet der til et sted det passer. 0 Siter
Babette Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg mener slik orddeling som en ser så altfor ofte for tiden (og som ikke er noen trykkleif) er språkvandalisme og bør bekjempes. Og det morsomste eksempelet er en sløyd lærer. 0 Siter
Gjest he,he,he,he Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Og det morsomste eksempelet er en sløyd lærer. he,he,he :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.