Gå til innhold

Funnet benrester

Anbefalte innlegg

Gjest eller hva
Skrevet

Når man finner beinrester i hagen når man driver og fikser der, da antar man bare at det er dyre bein ikke sant?

Skrevet

Dyre bein? Tror du at du får masse penger for funnet ditt altså?

Nei, bare kast dem, de er sikkert bare fra dyr.

;o)

Gjest eller hva
Skrevet

;o)

Kan jo ha vært fra en skikkelig avlshingst, og dermed dyre.. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

;o)

He he, jeg tenkte h*n var redd for menneskebein jeg..

Nå har jeg lest og sett for mye krim!

Gjest dyre dyreben
Skrevet

Er det relativt små ben, ville jeg bare antatt at det var et dyr (en gammel katte / hundegrav, eller et vilt dyr).

Men er det lange ben som ser ut som lårben, eller eller andre typiske menneskeben, ville jeg kanskje fått noen kyndige til å se på det.

Skrevet

;o)

*hi hi*

Gjest pspspssp
Skrevet

Tror ikke de er så dyre. Du får de sikkert gratis.

Gjest eller hva
Skrevet

Tror ikke de er så dyre. Du får de sikkert gratis.

festlig du er da, og du var litt sent ute, noen har alle brukt den...

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Kan jo ha vært fra en skikkelig avlshingst, og dermed dyre.. ;)

Hva er det som gjør at beinrester etter en avlshingst blir mer verdifull, enn beinrester etter ei utlarva hoppe tro?

Gjest eller hva
Skrevet

Hva er det som gjør at beinrester etter en avlshingst blir mer verdifull, enn beinrester etter ei utlarva hoppe tro?

herregud glem det! Folk har virkelig problemer når en liten skriveleif tilter dem så mye...

Skrevet

Kanskje man ved avanserte metoder kan trekke ut DNA fra benmargsrester og deretter bruke dette til å klone avlshingsten?

Gjest eller hva
Skrevet

Kanskje man ved avanserte metoder kan trekke ut DNA fra benmargsrester og deretter bruke dette til å klone avlshingsten?

*sukk*

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

herregud glem det! Folk har virkelig problemer når en liten skriveleif tilter dem så mye...

Eller veldig lite å ta seg til med;)

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Så de ER virkelig mer verdifulle altså?

Gjest eller hva
Skrevet

Eller veldig lite å ta seg til med;)

ja, det skjønner jeg virkelig...

Skrevet

*sukk*

Dette blir jo bare mer og mer festlig! ;-)

Gjest Kjempeirriterende
Skrevet

Jeg mener slik orddeling som en ser så altfor ofte for tiden (og som ikke er noen trykkleif) er språkvandalisme og bør bekjempes.

Gjest eller hva
Skrevet

Jeg mener slik orddeling som en ser så altfor ofte for tiden (og som ikke er noen trykkleif) er språkvandalisme og bør bekjempes.

Ja, for alle sånne små skrivefeiler som oppstår her inne er jo konsekvent gjennomført...

Våkn opp da menneske. Hvor mye tid bruker man på å skrive ett innlegg?

Ta det temaet der til et sted det passer.

Skrevet

Og det morsomste eksempelet er en sløyd lærer.

Gjest he,he,he,he
Skrevet

Og det morsomste eksempelet er en sløyd lærer.

he,he,he :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...