Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dataskjermen min flimrer så fælt. Er dette reklamasjon eller kan jeg ha forårsaket det selv? Det er en laptop så når den begynner å flimre må jeg lukke den helt også åpne den igjen for at den skal bli stabil, men dette kan skje flere ganger. Noen ganger blir skjermen min plutselig svart av flimring. Jeg har ikke mister den i bakken eller noe slikt, men hva tror/vet dere? Kjøpte dataen hos Elkjøp for under 5 år siden så reklamasjonstiden har ikke gått ut i hvert fall.

Skrevet

Høres ut som dårlig kontakt et sted. Dette er nok en reklamasjonssak. Lykke til med å krangle med Elkjøp...

Skrevet

Høres ut som dårlig kontakt et sted. Dette er nok en reklamasjonssak. Lykke til med å krangle med Elkjøp...

Ja det jeg gleder meg til å..selv om det er billig er det nesten ikke verdt alt peset man må igjennom når det skjer noe feil..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...