Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg har hatt lyst til å starte prøveprosessen i snart et år. Han har vært mer avventende og litt mindre entusiastisk

Nå er flytting overstått og ny jobb for meg i boks, så nå er det endelig fritt frem.

Jeg er litt engstelig for at jeg skal bli stresset hvis det ikke klaffer med det første, men jeg skal prøve å forholde meg rolig.

Har så utrolig lyst til å bli gravid nå! Og så blir jeg jo litt redd når jeg ser hvor mange som sliter her inne på forum...

Fortsetter under...

Gjest embryo

Så moro! Det er en spennende tid. Hvor gammel er du?

Ta en runde rundt på de ulike sidene om svangerskap m.m, det er masse info og tips om hvordan bli gravid rundt omkring. Jeg synes Clearblue sin hjemmeside er veldig informativ om mange ting. www.clearblue.no

Lykke til!

Gjest Vanity

Åh, så koselig! Velkommen i gjengen! ;-)

Jeg har flere venner som er blitt gravide på et av de første forsøkene, så tror ikke de som er her inne er representative.

Vi har bare prøvd en måned nå. Klaffet ikke første gang, men jeg prøver å ikke stresse med det. Selv om jeg leser alt jeg kommer over og til og med har begynt med både hostesaft og grapefruktjuice. :-)

Hvor gammel er du?

fuji1365380447

Åh, så koselig! Velkommen i gjengen! ;-)

Jeg har flere venner som er blitt gravide på et av de første forsøkene, så tror ikke de som er her inne er representative.

Vi har bare prøvd en måned nå. Klaffet ikke første gang, men jeg prøver å ikke stresse med det. Selv om jeg leser alt jeg kommer over og til og med har begynt med både hostesaft og grapefruktjuice. :-)

Hvor gammel er du?

Jeg er 31 og et halvt ;-), og jeg syntes at det er på høy tid...

Har surfet på nettsider for gravide en stund, og føler at jeg sitter med uporposjonalt mye kunnskap om eggløsning og prøvetid osv i forhold til min mann som såvidt har begynt å tenke på det.

Jeg har tatt Folat i snart et halvt år, så du kan jo trygt si at jeg er overmoden...

Hvor gammel er du?

fuji1365380447

Så moro! Det er en spennende tid. Hvor gammel er du?

Ta en runde rundt på de ulike sidene om svangerskap m.m, det er masse info og tips om hvordan bli gravid rundt omkring. Jeg synes Clearblue sin hjemmeside er veldig informativ om mange ting. www.clearblue.no

Lykke til!

Jeg er 31 år, og klar som et egg!

Får bare håpe at vi får full klaff om ikke så alt for lenge.

Jeg sluttet på P-piller for snart 10 mnd siden, så syklusen er i rute.

Har surfet på nettsider for gravide en stund, og føler at jeg sitter med uporposjonalt mye kunnskap om eggløsning og prøvetid osv i forhold til min mann som såvidt har begynt å tenke på det.

Jeg har tatt Folat i snart et halvt år, så du kan jo trygt si at jeg er overmoden...

Hvor gammel er du?

Det er ikke unormalt at mannen vet_svært_ lite om El, El- slim og temperaturer ;-) he he..

Og det er jeg igrunn glad for ...

Annonse

Gjest Vanity

Hvor gammel er du?

He.. he.. Så bra du har vært flink med folaten! Jeg har bare gått på det i et par måneder nå.

Jeg er 27. Planen har hele tiden vært å få barn før jeg er 30, og det ser ut til at det kan gå. Har jo fått med meg samboeren og sånt! Han er 33 og veldig klar han også! :-)

Dette er jo en spennende tid da! Har du noen barn fra før? Det har ikke vi.

fuji1365380447

He.. he.. Så bra du har vært flink med folaten! Jeg har bare gått på det i et par måneder nå.

Jeg er 27. Planen har hele tiden vært å få barn før jeg er 30, og det ser ut til at det kan gå. Har jo fått med meg samboeren og sånt! Han er 33 og veldig klar han også! :-)

Dette er jo en spennende tid da! Har du noen barn fra før? Det har ikke vi.

Nei, dette er første, så det vil nok bli en stor omveltning for oss.

Men jeg føler meg bare så klar for et liv med litt annet fokus enn byturer og shopping osv.

Gleder meg til langsomme dager hjemme med et lite nurk, og gleder meg til å delta mer i familieaktiviteter.

Har liksom vært egoistisk lenge nok nå...

Gjest Vanity

Nei, dette er første, så det vil nok bli en stor omveltning for oss.

Men jeg føler meg bare så klar for et liv med litt annet fokus enn byturer og shopping osv.

Gleder meg til langsomme dager hjemme med et lite nurk, og gleder meg til å delta mer i familieaktiviteter.

Har liksom vært egoistisk lenge nok nå...

Jeg føler det på akkurat samme måte!

Og når flere venninner rundt meg også får barn, blir det begrenset med byturer og shoppingturer uansett... :-)

Da kan vi heller kose oss sammen alle familiene lissom!

Gleder meg vilt til å bli mor! Håper bare at en av venninnene mine blir gravid samtidig, så kan man dele erfaringer og ha permisjon sammen og sånt.

Gleder meg aller mest til å ha ett års permisjon, jeg!! Gå på cafe på dagen med barnet og jenter i samme situasjon, trene (er jo barnepass der), og bare tenke på meg selv og barnet! :-)

Og dra og besøke stolte besteforeldre! :-)

Hvor gammel er du?

Jeg lar ham kun vite det han absolutt må, og jeg tror han syns det klarer seg foreløpig.

Håper det klaffer for dere på første forsøk da. Husk bare å gi rapport til oss!

c",)

Så koselig da!

Det er virkelig en lettelse når man har funnet ut at nå er tiden inne for å prøve.

Er et år yngre enn deg og vi prøver på nr. 3.

Ikke lett å la være å tenke på det, men jeg er ikke typen til å ta tester for å sjekke eggløsningen, eller å drikke spesielle ting for å øke fruktbarheten.

Jeg tar folat, og skal droppe å drikke alkohol. Det er de eneste forberedelsene jeg gidder å gjøre.

Så får jeg håpe at det klaffer en gang til!

hare1365380455

Så koselig da!

Det er virkelig en lettelse når man har funnet ut at nå er tiden inne for å prøve.

Er et år yngre enn deg og vi prøver på nr. 3.

Ikke lett å la være å tenke på det, men jeg er ikke typen til å ta tester for å sjekke eggløsningen, eller å drikke spesielle ting for å øke fruktbarheten.

Jeg tar folat, og skal droppe å drikke alkohol. Det er de eneste forberedelsene jeg gidder å gjøre.

Så får jeg håpe at det klaffer en gang til!

Hvor gamle er barna?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...