Gå til innhold

Hun dama som driver og sjekker oss

Anbefalte innlegg

Gjest hm...merkelig
Skrevet

Hvorfor fremhever hun at vi ikke trenger å kle av oss?

Hun er ikke helt god tror jeg....

Gjest zeinfeld
Skrevet

Kryptisk melding...

Har du tatt deg et par drinker på en torsdag formiddag?

Skrevet

Kryptisk melding...

Har du tatt deg et par drinker på en torsdag formiddag?

Reklamen "la meg sjekke deg"

Gjest ChiengMai
Skrevet

Innimellom er det deilig å ha en brannmur som stenger sånt ute. :-)

Ser ikke en eneste reklame på DOL.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Heldig du da... tenk å slippe de helvetes lydreklamene, som begynner å skrike og ødelegge musikken bare du er borti dem...

Skrevet

fordi at du slipper å dra til legen. Du kan bare ta en test på nettet....

Nei ikke helt god du:-)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har også helt reklamefritt:) Men blir jo litt nysgjerrig, da, når folk begynner å prate om merkelige damer med skumle øyne og det ene med det andre:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har også helt reklamefritt:) Men blir jo litt nysgjerrig, da, når folk begynner å prate om merkelige damer med skumle øyne og det ene med det andre:)

Er jo bare å slå av brannmuren litt om du er så nysgjerrig at du vil se reklamen. Selv greier jeg godt styre meg, hehe.

Gjest baremei
Skrevet

Er jo bare å slå av brannmuren litt om du er så nysgjerrig at du vil se reklamen. Selv greier jeg godt styre meg, hehe.

Hehe, har tenkt tanken;o) Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Vet ikke hvor lurt det er å kødde med brannmuren heller, kanskje han ikke gidder å beskytte meg ved en senere anledning da:-o Og han er god å ha..

Skrevet

Jeg er frisk som en fisk når jeg ikke har høysnue!

Hehe er det bare høysnue som betegnes som sykdom eller hører jeg feil!?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, har tenkt tanken;o) Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Vet ikke hvor lurt det er å kødde med brannmuren heller, kanskje han ikke gidder å beskytte meg ved en senere anledning da:-o Og han er god å ha..

Nå vet ikke jeg hvilken brannmur du har, men på Norton sin er det bare å høyreklikke ikonet i systemfeltet, velge 'Deaktiver Norton Internet Security' og så står det forslag om å aktivere den igjen etter fem minutter. Slipper pes med å huske på å aktivere det igjen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...