Gjest hm...merkelig Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hvorfor fremhever hun at vi ikke trenger å kle av oss? Hun er ikke helt god tror jeg.... 0 Siter
Gjest zeinfeld Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kryptisk melding... Har du tatt deg et par drinker på en torsdag formiddag? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Kryptisk melding... Har du tatt deg et par drinker på en torsdag formiddag? Reklamen "la meg sjekke deg" 0 Siter
Gjest zeinfeld Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Reklamen "la meg sjekke deg" Så den nå. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Innimellom er det deilig å ha en brannmur som stenger sånt ute. :-) Ser ikke en eneste reklame på DOL. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Innimellom er det deilig å ha en brannmur som stenger sånt ute. :-) Ser ikke en eneste reklame på DOL. Heldig du da... tenk å slippe de helvetes lydreklamene, som begynner å skrike og ødelegge musikken bare du er borti dem... 0 Siter
Akela Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 fordi at du slipper å dra til legen. Du kan bare ta en test på nettet.... Nei ikke helt god du:-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Innimellom er det deilig å ha en brannmur som stenger sånt ute. :-) Ser ikke en eneste reklame på DOL. Jeg har også helt reklamefritt:) Men blir jo litt nysgjerrig, da, når folk begynner å prate om merkelige damer med skumle øyne og det ene med det andre:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg har også helt reklamefritt:) Men blir jo litt nysgjerrig, da, når folk begynner å prate om merkelige damer med skumle øyne og det ene med det andre:) http://ads.doktoronline.no/ads/msd_astma_kvart.gif 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg har også helt reklamefritt:) Men blir jo litt nysgjerrig, da, når folk begynner å prate om merkelige damer med skumle øyne og det ene med det andre:) Er jo bare å slå av brannmuren litt om du er så nysgjerrig at du vil se reklamen. Selv greier jeg godt styre meg, hehe. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Er jo bare å slå av brannmuren litt om du er så nysgjerrig at du vil se reklamen. Selv greier jeg godt styre meg, hehe. Hehe, har tenkt tanken;o) Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Vet ikke hvor lurt det er å kødde med brannmuren heller, kanskje han ikke gidder å beskytte meg ved en senere anledning da:-o Og han er god å ha.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg er frisk som en fisk når jeg ikke har høysnue! Hehe er det bare høysnue som betegnes som sykdom eller hører jeg feil!? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hehe, har tenkt tanken;o) Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Vet ikke hvor lurt det er å kødde med brannmuren heller, kanskje han ikke gidder å beskytte meg ved en senere anledning da:-o Og han er god å ha.. Nå vet ikke jeg hvilken brannmur du har, men på Norton sin er det bare å høyreklikke ikonet i systemfeltet, velge 'Deaktiver Norton Internet Security' og så står det forslag om å aktivere den igjen etter fem minutter. Slipper pes med å huske på å aktivere det igjen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.