Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er frustrasjonen på topp. Trudde virkelig at det skulle skje noe denna måneden. mensen var forsinka etter mine beregninger, puppene enorme og litt mensmurring i over 1 uke som ikke er normalt. Tok en test dagen jeg venta mens, men den var negativ. Tenkte vel at det var kanskje litt tidlig. Men selvfølgelig i dag sitter jeg badet i blod igjen... Grioteskt men jeg føler det sånn nå! 1,5 år med prøving... Lei??? JA!!!

Bestilte time hos legen i dag. Utredninga er på vei nå! Får se om jeg i det hele tatt har eggløsning. Har en mistanke om det!

Er nå så frustrert at tårene bare presser på! Vet ikke en gang om jeg orker å dra på møtet jeg skal på kl 1 i dag heller!...

Syns vel litt synd på meg selv nå, men jeg måtte få det ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181858-frustrert-pastella/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som jeg skulle sagt det selv. Det med prøving måned etter måned.

Den ene etter den andre blir gravid, får barn og du har ikke fått det til.

Man innstiller seg på nytt hver måned og går på med liv og lyst, og hva skjer: jo, mensen kommer- eller for min del den kommer altforskjelden. Sist jeg prøvde brukte vi i underkant av 4 år. Nå har vi bare holdt på siden juli ifjord, men jeg synes det er tyngre denne gangen. Kanskje det er pga alderen, og jeg vet at det ikke er så mange muligheter igjen, for det fikk jeg beskjed om sist jeg var hos legen. Mest sansynlig (hvis ikke det klaffer denne mnd,) så får jeg bare en runde til med fsh- stimulering.

Skal ha mensen(helst ikke) om 12 dager.

Hormonene er jo selvfølgelig med på å prege humøret enda mer.

Ønsker deg lykke til!

(dette blei litt rotete)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181858-frustrert-pastella/#findComment-1231624
Del på andre sider

Gjest Eyes never lies

Hei Pastella,

Skjønner akkurat hva du mener. Man blir veldig lei seg når man tester seg. Man håper selvfølgelig at man er gravid måned etter måned. Men det viser seg at du heller ikke er det denne måneden.

Vi har også prøvd kjempe lenge på barn. Over et år. Så nå skal vi forhåpentligvis starte med prøverør. Håper bare at det går bra.

Men til deg vil jeg si, ikke mist håpet.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181858-frustrert-pastella/#findComment-1232858
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...