Gjest kristinee83 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Har lasta ned noen tv serier på dataen, men får de ikke spilt av .. kommer bare en feilmelding når jeg prøver å spille de av i media player.. Disse filene er "avi-filer"..noe jeg ikke har peiling på.. menneh..lurer på hvilket program jeg må bruke for å spille de av? Og er d noe jeg kan laste ned på nettet?? Hadde vært kjempetakknemlig for svar.. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er en haug forskjellige codec-er som brukes, og mange av dem er ikke installert automatisk sammen med media player. Jeg anbefaler et program som heter "G-spot", som sjekker videofiler og finner ut hvilke codec-er som trengs, hvorvidt de er installert, og hva de heter. Så kan du søke på nettet eter dem. Andre vil sikkert anbefale deg å laste ned en eller annen codec-pakke, og det fungerer sikkert greit. Selv har jeg hatt så mye problemer med slike at jeg tar slikt skritt for skritt. "................................." 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er en haug forskjellige codec-er som brukes, og mange av dem er ikke installert automatisk sammen med media player. Jeg anbefaler et program som heter "G-spot", som sjekker videofiler og finner ut hvilke codec-er som trengs, hvorvidt de er installert, og hva de heter. Så kan du søke på nettet eter dem. Andre vil sikkert anbefale deg å laste ned en eller annen codec-pakke, og det fungerer sikkert greit. Selv har jeg hatt så mye problemer med slike at jeg tar slikt skritt for skritt. "................................." Sjekk ut VLC Media Player, det tar det aller aller meste uten at man trenger å installere codecer. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Sjekk ut VLC Media Player, det tar det aller aller meste uten at man trenger å installere codecer. Feil person. "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.