Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som også bruker telenors webgreie til å sende sms med? Plutselig idga må jeg trykke på "ja" til spm på sikkerhetsrisiko på hver eneste side (irriterende når du må gjennom 4-5 sider før du kan trykke på send sms).... har ikke pleid å gjøre det før, har ikke forandra noen instillinger heller..... prøvde å løse det ved å legge til siden som klarert side, men det hjalp heller ikke...anyone? telenor som messer opp her eller? Kan heller ikke trykke på alternativ som "ikke vis denne beskjede igjen", den finnes ikke i popup boksen jeg nå får opp...

Gjest nickless
Skrevet

Jeg måtte sende sms fra Telenormobil.no i går morges da min (idiotiske) Siemens mobil røk(aldri mer Siemens). JEg fikk også opp de der sidene om sikkerhetsrisiko hele tiden uten å ha noe mulighet for "å slippe å se de igjen".

Utrolig plagsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...