Gå til innhold

Runking og bilkjøring

Anbefalte innlegg

Gjest Salgssjefen

Jeg kjører ofte lange strekninger med bil, og har da i blant behov for å runke, noe jeg da også gjør.

Flere som har onanert under bilkjøring?

Trailer- og bussjåfører som sitter høyt, sier at de ser det veldig ofte når de kikker ned i personbiler ved siden av seg. Ikke bare menn, men også kvinner.

Får vi snart den første ulykken der føreren mister konsentrasjon pga onanering?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181869-runking-og-bilkj%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er en annen

Pilotene sitter ikke å styrer flyet hele tiden. Det er det man har autopilot til.

Faktisk kan denne brukes til letting og landing også.

"Pilotene sitter ikke å styrer flyet hele tiden. Det er det man har autopilot til."

Åja, men da gjør det jo ikke noe om de sitter og runker. Betryggende å høre.

Jeg vet hva en autopilot er. Til informasjon: Den brukes aldri under take-off, men slås på tidligst når man er over 200 fot. Noen få fly (f.eks. Airbus) har mulighet for autoland ved ekstremt dårlig sikt, men dette stiller krav til utstyr ved flyplassen (må være såkalt CAT III). Meg bekjent er det bare Gardermoen som har dette i Norge. Ellers slås autpiloten av senest 200 fot over bakken ved landing, som regel tidligere.

Gjest Sjokkedårisei

"Pilotene sitter ikke å styrer flyet hele tiden. Det er det man har autopilot til."

Jeg vet hva en autopilot er. Til informasjon: Den brukes aldri under take-off, men slås på tidligst når man er over 200 fot. Noen få fly (f.eks. Airbus) har mulighet for autoland ved ekstremt dårlig sikt, men dette stiller krav til utstyr ved flyplassen (må være såkalt CAT III). Meg bekjent er det bare Gardermoen som har dette i Norge. Ellers slås autpiloten av senest 200 fot over bakken ved landing, som regel tidligere.

De klarer vel å vente til de kommer opp i lufta?

Annonse

Gjest Snoopy83

Om du har et så sterkt runkebehov, så må du da kunne finne deg en rasteplass og gjøre det unna der!

For noen blir nok ikke det akkurat det samme.

Det er som par som elsker på offentlige steder. En tenner på spenning.

Det er det jeg tror i alle fall.

"Jeg vet hva en autopilot er. Til informasjon: Den brukes aldri under take-off, men slås på tidligst når man er over 200 fot. Noen få fly (f.eks. Airbus) har mulighet for autoland ved ekstremt dårlig sikt, men dette stiller krav til utstyr ved flyplassen (må være såkalt CAT III). Meg bekjent er det bare Gardermoen som har dette i Norge. Ellers slås autpiloten av senest 200 fot over bakken ved landing, som regel tidligere."

Petter smart sa ikke at de brukte det under landing og take off men at de kunne det og det er helt riktig, flere enn airbus kan dette.

Konklusjon er det to kinky piloter som tenner på landing/take off og har rette utstyret ombord så kan de da runke i "kor"

Gjest M.Angelica

Blæææ, jeg begynner straks å tenke på en mann som passerte veninnen min og meg opp til flere ganger i barndommen, mens han onanerte.

I mine øyne er du kvalm og ekkel.

Sånt er ikke så artig nei.

Husker da jeg var ca 15, så satt det en mann ved siden av meg og en venninne på bussen og onanerte. Det var ikke en spesielt hyggelig opplevelse!

Vi satt først på en annen plass, han satt bak oss. Men vi flytta oss da han bynte å ta på oss, i håret å sånt. Da vi flytta oss fulgte han etter...

Gjest KariKruskakli

Sånt er ikke så artig nei.

Husker da jeg var ca 15, så satt det en mann ved siden av meg og en venninne på bussen og onanerte. Det var ikke en spesielt hyggelig opplevelse!

Vi satt først på en annen plass, han satt bak oss. Men vi flytta oss da han bynte å ta på oss, i håret å sånt. Da vi flytta oss fulgte han etter...

Datteren min på 14 (hun var da 13) opplevde det samme på bussen nå i sommer. Hun var helt på gråten da hun fortalte det til meg. Hun var helt alene sammen med den mannen bakerst i bussen,og hun som vanligvis er en tøff type, hadde ikke turt å reise seg å si fra til busssjåføren.

Det er så mange raringer som kommer hit om sommeren pga nudiststranda.

Gjest M.Angelica

Datteren min på 14 (hun var da 13) opplevde det samme på bussen nå i sommer. Hun var helt på gråten da hun fortalte det til meg. Hun var helt alene sammen med den mannen bakerst i bussen,og hun som vanligvis er en tøff type, hadde ikke turt å reise seg å si fra til busssjåføren.

Det er så mange raringer som kommer hit om sommeren pga nudiststranda.

Uff så ekkelt!!

Etter den episoden satt jeg aldri på det sete han hadde sittet. Uansett hvilken buss det var..Hehe =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...