Gjest baremei Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Er det mulig å se hva jeg skrev av pers. opplysninger da jeg registrerte hotmail-konto? Og eventuelt endre disse opplysningene? F.eks. navn etc. Jeg hadde lyst på en "anonym" konto i tillegg til min vanlige. Men tenkte ikke på at navnet mitt popper opp som avsender! Ikke før jeg leste det her på dol... 0 Siter
Gyda Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Når du er inne i hovedvinduet, velger du Alternativer (lengst til høyre). I neste vindu klikker du på Min profil" og der kan du endre navnet ditt. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Når du er inne i hovedvinduet, velger du Alternativer (lengst til høyre). I neste vindu klikker du på Min profil" og der kan du endre navnet ditt. Tusen, hjertelig takk!! Nå har jeg endret det, var jo ikke vanskelig. Bare jeg som er grønnskolling:) Takk igjen! 0 Siter
Gyda Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tusen, hjertelig takk!! Nå har jeg endret det, var jo ikke vanskelig. Bare jeg som er grønnskolling:) Takk igjen! Så trivelig å kunne hjelpe, atte! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.