Gå til innhold

er det lov å bli litt irritert..???

Anbefalte innlegg

Gjest surpompa

Gubben kom hjem kl.0400, dritings, skulle egentlig ikke bli sen..... Når vi skulle dra på jobb (fortsatt småfull) fant han ikke lommeboka si...borte vekk (ligger sikkert i taxi'n)...måtte kjøre han på jobb, jeg selv kom for sent på jobb. Har man lov å bli litt sur da? Eller er jeg en særing?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181880-er-det-lov-%C3%A5-bli-litt-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Litt irritert????

Litt???

Bare å lese innlegget ditt irriterer meg.

Jeg hadde lurt på hvor i hule h.... han hadde oppholdt seg, når det var arbeidsdag dagen etter.

Jeg hadde våkna på morran og lista meg ut og dratt på jobb, så kunne slasken sovet ut og fått fravær fra sin jobb.

Brasilmamma..

Litt irritert????

Litt???

Bare å lese innlegget ditt irriterer meg.

Jeg hadde lurt på hvor i hule h.... han hadde oppholdt seg, når det var arbeidsdag dagen etter.

Jeg hadde våkna på morran og lista meg ut og dratt på jobb, så kunne slasken sovet ut og fått fravær fra sin jobb.

jeg prøvde å snike meg ut, men jaggu våkna ikke dusten )o:

Annonse

Gjest litago1

Hvor lenge har dere vært sammen/gift?

Jeg syns du kan bli så sur som du mener at du kan bli. Makan til Tosk!

Har selv vært i den "uheldige" situasjon å være bekjent av en sånn kar. Nå er jeg singel, og det jeg skal ha neste gang, er i allfall en som har kontroll på flaska. Eller som hater å drikke seg "flau". Hos oss gikk det så langt at han ble voldelig, da jeg gjentatte ganger ble sur fordi han missbrukte flaska. Det var nok til at jeg en natt fikk en i fleisen og en i magan, fordi jeg ble sur da han kom hjem "snydens". Han dro også på jobb, dagen etter. Han drev butikk. Jeg kom meg ut derfra rimelig fort, etter (faktisk samme dag) denne hendelsen. Det har jeg ikke angret på.

Vel, dette var min story. Din er nok ikke fullt så dramatisk.

Moralen må bli: Vær på vakt jenter. Det er lett å la seg lure. Det er mange naive der ute.

(Men, mange hærlige også)

Annonse

Gjest Snoopy83

Det som har noe å si, er ikke hvorvidt du "har lov til å bli sur" eller ikke.

Du burde heller tenke over hva du kan gjøre for å best få han fra å fortsette med det der, og sørge for at samholdet fortsetter på en mest mulig tilfredsstillende måte for deg.

Jeg kjenner ikke typen din, og jeg kjenner heller ikke hvilket samhold dere har, ei heller kjenner jeg deg.

Om det er lurest å kjefte og være sur i noen dager, eller om det er best å være imøtekommende og si at du forstår at han trenger et avbrekk fra en ellers kjedelig hverdag, og at det å leve i familie ikke bare er en dans på roser hele tiden, det er noe du må spørre deg selv om.

Dersom du med hånden på hjertet kan si at noe sånt kunne du ALDRI gjort, kan du vel bli litt irritert..

Mannen min har akkurat mistet en remisse på 350.000, det kunne sikkert skjedd med meg og, så jeg kunne ikke bli sur!

mvh

O du hildrande...

Jeg går ut fra at dere har lett ganske godt? *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...