Gå til innhold

OMG... The Grudge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skal jeg iallfall IKKE se! Samboeren kom hjem i dag og sa han hadde vært til en kompis og sett denne filmen i går kveld, og han ble VETTSKREMT og turte nesten ikke å sykle hjem. :) Og han er slett ikke lettskremt, altså. Måtte le da han sa at han hadde mareritt i natt, og ventet engstelig på at jeg skulle komme hjem fra nattevakt. :) Nå får han endelig se hvordan jeg har det etter å ha sett skumle filmer. ;)

Men jeg kan nok ikke se den, kommer til å få hjerteinfarkt. Hihi.

Skrevet

Holder meg også laaangt unna slikt! Filmtriks har det med å få taket på meg... :-(

Vil ikke se grinefilmer heller, derfor har jeg aldri sett "Bjørnen" som var den store tårepersen for .. 15 år siden? :o)

Skrevet

Skjønner meg ikke på folk jeg, har sett den filmen, og jeg anser meg selv som lettskremt, men The Grudge er søren meg ikke mye skummel.

En dårlig film spør du meg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skjønner meg ikke på folk jeg, har sett den filmen, og jeg anser meg selv som lettskremt, men The Grudge er søren meg ikke mye skummel.

En dårlig film spør du meg.

Kanskje du hadde for store forventninger?

Skrevet

Holder meg også laaangt unna slikt! Filmtriks har det med å få taket på meg... :-(

Vil ikke se grinefilmer heller, derfor har jeg aldri sett "Bjørnen" som var den store tårepersen for .. 15 år siden? :o)

Jeg "faller" også lett for sånne triks. Har harehjerte de luxe. :)

Jeg så Bjørnen for lenge siden, men jeg gråt ikke. Var vel for liten til noe annet enn å synes at bjørnungen var søt. :)

Skrevet

Huff jeg skjønner ikke at det er mulig at så mange kan synes den filmen er både bra OG skummel. Jeg syns den var rævva og joda, hadde kanskje et par skvettemomenter, men særlig skummel var den absolutt ikke. Og jeg er jente ;P

Skrevet

Huff jeg skjønner ikke at det er mulig at så mange kan synes den filmen er både bra OG skummel. Jeg syns den var rævva og joda, hadde kanskje et par skvettemomenter, men særlig skummel var den absolutt ikke. Og jeg er jente ;P

Jeg skal ikke uttale meg jeg, har ikke sett den selv. Men hvis samboeren blir redd, tør iallfall ikke jeg å se den! Han blir aldri redd av filmer!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den filmen er helt jævlig. Jeg skremmes aldri av skrekkfilmer. Det har skjedd tre ganger i mitt liv. The Shining, The Ring og The Grudge.

Jeg merker meg at det er mange som ikke deler min mening om den, men det kan se ut som om de som gjør det virkelig blir skremt.

Skrevet

Den filmen er helt jævlig. Jeg skremmes aldri av skrekkfilmer. Det har skjedd tre ganger i mitt liv. The Shining, The Ring og The Grudge.

Jeg merker meg at det er mange som ikke deler min mening om den, men det kan se ut som om de som gjør det virkelig blir skremt.

Jeg er fremdeles skjelven etter The Ring, søren, hvorfor er jeg ikke tøffere? Synes jo sånne filmer er skikkelig spennende, men jeg blir jo så redd at det ikke er morsomt engang. :)

Skrevet

Fått med deg the Wild Bunch enda?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fått med deg the Wild Bunch enda?

Nei, blitt dårlig med film de siste dagene. Men den er notert.

Skrevet

Jeg har i hvert fall inntrykk av at de som likte og ble skrem at The Ring også likte og ble skremt av The Grudge.. Er jo ganske like har jeg hørt.. Tørte bare se The Ring jeg så vet ikke ;)

Gjest izzabell
Skrevet

Jeg har i hvert fall inntrykk av at de som likte og ble skrem at The Ring også likte og ble skremt av The Grudge.. Er jo ganske like har jeg hørt.. Tørte bare se The Ring jeg så vet ikke ;)

ble skremt av the ring, men ikke noe spes skremt av the grudge. du bare skvatt i noen scener. mens the ring satt i.

men the ring 2 igjen var ikke skremmende.

Skrevet

Hva handler de om, disse filmene The Ring og The Grudge?

Hva er skrekkmomentene?

har ikke sett noen av dem, men hører bare at folk syns de er fæle eller skumle. Er det grøssere, thrillere eller noe overnaturlig eller hva?

Er det ekle ting, eller plutselige skremmende ting?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva handler de om, disse filmene The Ring og The Grudge?

Hva er skrekkmomentene?

har ikke sett noen av dem, men hører bare at folk syns de er fæle eller skumle. Er det grøssere, thrillere eller noe overnaturlig eller hva?

Er det ekle ting, eller plutselige skremmende ting?

Det er grøssere med hovedvekt på spøkelser. Ikke snille Casper-spøkelser. Bare så det er sagt.

Skrevet

Det er grøssere med hovedvekt på spøkelser. Ikke snille Casper-spøkelser. Bare så det er sagt.

hm...høres kanskje litt vel fælt ut da. tror jeg pyser ut, jeg fikk et resyme av cecily nettopp også.

Men hun ville ikke si hovedgreia, røpet bare alt det andre. men akkurat metoden ville hun ikke si.

Høres litt vel creepy ut, tror jeg...*grøss*

bugge -jenta
Skrevet

Enig med deg, ble ikke særlig skremt.Kanskje hvis jeg hade sett den på kino hadde hjulpet.

Men vil ikke påberope meg tøffhet, bare blir ikke skremt av grøssere.

Bortsett fra pompel og pilt som sagt før. Og jeg ser dem alene, med alle lys av. Hjelper ikke.

En film som var litt "creepy" for meg var en film som heter The cave.

Ikke dødsbra film, men litt klaustrofoberende(nyt ord?) ekkel.

med Thora Birch og en gjeng skoleungdommer som ikke vil være med på skoletur og bestemmer seg for å feste noen dager i en slags bunkers. Osv...

Skrevet

Enig med deg, ble ikke særlig skremt.Kanskje hvis jeg hade sett den på kino hadde hjulpet.

Men vil ikke påberope meg tøffhet, bare blir ikke skremt av grøssere.

Bortsett fra pompel og pilt som sagt før. Og jeg ser dem alene, med alle lys av. Hjelper ikke.

En film som var litt "creepy" for meg var en film som heter The cave.

Ikke dødsbra film, men litt klaustrofoberende(nyt ord?) ekkel.

med Thora Birch og en gjeng skoleungdommer som ikke vil være med på skoletur og bestemmer seg for å feste noen dager i en slags bunkers. Osv...

Jeg tror den filmen jeg har blitt mest skremt av til nå, må være Ondskapens Hotell (IKKE stephen king-versjonen!). Vi var en gjeng som så den i kjelleren hos en kamerat, og jeg glemte å puste innimellom, herrlig. Jeg elsker å bli skremt av film, problemet er bare at det skal så utrolig mye til. Det må være den rette stemningen og gjøre at man blir kald om hjerterota, synd at så få filmer kan frembringe akkurata dette hos meg ;)

DOG.. hvis jeg er i kraftig bakrus, skal det av og til skremmende lite til, hehe. Jeg så The Village i sådan tilstand og s yns den var skikkelig skummel, det var nesten pinlig å se den igjen senere ;P

(Sambo er av samme typen og så Blair Witch Project i bakrus. Han syns det er en helt forferdelig skummel og bra film.. jeg gremmes.. gjennom hele den filmen satt jeg og ønska at noe kunne drepe de folka litt fortere, for de gikk meg på nervene hele gjengen;)

Ojjojjojj så pratsom man var mens man venta på Idol :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...