Gå til innhold

Hvordan tenne en kvinne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sam Kvem

Hvis ditt blotte nærvær og naturlige talenter ikke er nok, prøv med litt selvtillit.

Ellers kan jeg anbefale at du har vasket hele huset, laget god mat, ryddet og satt fam stearinlys. Og hele uka gjort alt som hun mener er nødvendig i huset, i økonomien, med barna, i forhold til hennes mor, hennes far, hennes bror, hennes venninner, henne selv og litt til.

Det er ikke lett, og når du har gjort det, så orker du ikke sex.

ShitDiddelyDo

Du blottlegger ditt stive lem, begynner å onanere, ser henne dypt inn i øynene, naturligvis mens du onanerer hurtigere og hurtigere, og sier: Sug meg. Sug meg. Sug meg.

Altså gjentar du ordene sug og meg tre ganger, i den rekkefølgen. Altså: Sug og meg. Sug. Meg.

Du blottlegger ditt stive lem, begynner å onanere, ser henne dypt inn i øynene, naturligvis mens du onanerer hurtigere og hurtigere, og sier: Sug meg. Sug meg. Sug meg.

Altså gjentar du ordene sug og meg tre ganger, i den rekkefølgen. Altså: Sug og meg. Sug. Meg.

jeje

;)

Annonse

fuji1365380447

Det finnes så utrolig mange forskjellige kvinner, og så utrolig mange forskjellige tenningsmønstre.

Men de fleste liker nok å bli strøket over rumpa og lårene først, litt forsiktig berøring som langsomt og pirrende streifer brystene og såvidt ned mot kjønnet.

Jeg tror trikset ved å tenne en kvinne ofte er å bruke nok tid - til de er så kåte og lengtende at de bare MÅ ha deg!

Men noen ganger kan det være nok med et dampende blikk og rett på sak.

Alt til sin tid.

Miss seventy

Dette hørtes ut som den perfekte oppskriften om man vil _slippe_ å ha sex ;)

*lol*

Du er ikke frisk!

Annonse

Gjest rosa73

Herlig! Fikk meg en god latter nå ;)

Hvis ditt blotte nærvær og naturlige talenter ikke er nok, prøv med litt selvtillit.

Ellers kan jeg anbefale at du har vasket hele huset, laget god mat, ryddet og satt fam stearinlys. Og hele uka gjort alt som hun mener er nødvendig i huset, i økonomien, med barna, i forhold til hennes mor, hennes far, hennes bror, hennes venninner, henne selv og litt til.

Det er ikke lett, og når du har gjort det, så orker du ikke sex.

"Det er ikke lett, og når du har gjort det, så orker du ikke sex"

hihi ;) det er nok part det som er grunnen til at mange kvinner sliter med sexlysten i forhold til menn. STÅ PÅ, GUTTER!! MER HUSVASK --> MER SEX!!

hehe ;)

Ble skikkelig vill her nå... *jager gubben i seng så han får gjøre sin sure plikt*;-)

ShitDiddelyDo

Ha en superduper fyllerangel da, sdd.

;)

Den har begynt bra. Guttekveld med vin og øl og kjeks. Men verten slukna, og enkelte hadde unger å se til. Så vi andre dro hjem nå.

Men i morgen skal jeg opp tidlig og la det stå til. Jeg er på Bohemen tidlig imorra. Må se Norge-Japan klokka 13:00, og etter det er det fest. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...