laguna1365380434 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Utenfor Oslo..? Jeg driver og prøver å booke en tur for en artist fra USA for tiden, og for ikke bare å være i Oslo, men også få litt tur og natur og sånn vil jeg også prøve å få noen spillejobber utenbys, men i kjøre avstand.. Altså litt rundt på østlandet. I den forbindelse : Noen som vet av hvilke barer/klubber som kjører med live musikk steder som, tja, Nesodden, Drøbakk, Kongsvinger, Drammen, Eidsvoll, Elverum, Kirkenær(?!) (man vil visst se på finnskogen, nemlig), Nesbyen o.l...? Det sparer meg for MASSE research hvis dere vet dette! Artist spiller rock, folk, blues etc, og gjør covere og eget, etter ønske. Dog helst ikke for mye smokie og sånn. På forhånd, tusen takk!:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmålet, men vil bare si at det var gøy å se nicket ditt på dol igjen! Blir du værende her nå, eller er dette bare et raskt besøk? Uansett, hyggelig å se deg igjen her inne. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmålet, men vil bare si at det var gøy å se nicket ditt på dol igjen! Blir du værende her nå, eller er dette bare et raskt besøk? Uansett, hyggelig å se deg igjen her inne. Takk for det! Jeg kommer sikkert til å tusle litt rundt på sidene her fremover jeg..:-) Har hatt evigvarende computerproblemer, som jeg håper er helt borte nå..:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Takk for det! Jeg kommer sikkert til å tusle litt rundt på sidene her fremover jeg..:-) Har hatt evigvarende computerproblemer, som jeg håper er helt borte nå..:-) Hei, koselig å se deg her igjen! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Hei, koselig å se deg her igjen! Takk! Koselig å "se" dere også! :-) 0 Siter
Gjest try it, gule sider? Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 drøbak: noe ved sjøen, husker ikke navnet. Hvitt hus. Stor uteservering. nesodden: på selve nesoddtangen, der du kommer med båten 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 drøbak: noe ved sjøen, husker ikke navnet. Hvitt hus. Stor uteservering. nesodden: på selve nesoddtangen, der du kommer med båten Hm, takk? Jeg prøver gule sider om jeg ikke får fast fisk her..!Det er kjekt når folk som har vært steder tipser,om ikke blir det mye ringing til tilfeldige kafeteriar og kiosker, diskoer, og ja, feil.. Så tenkte jeg at her er det sikkert folk fra nesten overalt, også så hjelpsomme også! Har fått svar på mangt her, så hvorfor ikke dette og? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.