Mary Poppins Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg hadde en samtale på msn istad som jeg gjerne skulle lest om igjen, men ved en feiltakelse så klikket jeg på x i høyrehjørnet og den ble borte. Er det noe mulighet for å finne den tilbake? Den ligger ikke tilfeldigvis på dataen et sted? Regner vel egentlig ikke med det, men skader ikke å spørre 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 verktøy - alternativer - skillearket meldinger, nederst der står det hvor det blir lagret HVIS det blir lagret hos deg. Du svarte nok ja eller nei første gang du brukte msn. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Ikke hvis du ikke har logg på msn-samtalene dine. Du kan velge om du vil loggføre eller ikke, ved å trykke på...*sjekker...* Fil - vis meldingslogg Jeg loggfører aldri msn-samtalene mine. Sier for mye rart der 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 verktøy - alternativer - skillearket meldinger, nederst der står det hvor det blir lagret HVIS det blir lagret hos deg. Du svarte nok ja eller nei første gang du brukte msn. å ja takk, jeg hadde selvfølgelig ikke satt et kryss ved lagre logg boksen, så da ble samtalen ikke lagret... søren! Men nå er ihvertfal boksen markert. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Ikke hvis du ikke har logg på msn-samtalene dine. Du kan velge om du vil loggføre eller ikke, ved å trykke på...*sjekker...* Fil - vis meldingslogg Jeg loggfører aldri msn-samtalene mine. Sier for mye rart der Nei jeg hadde visst ikke logg på msn-samtalene mine, og i dette tilfelle var det dumt. Men jeg skjønner hva du mener, veldig greit å ikke lagre disse msn samtalene vi har sent på kvelden etter noen glass vin 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Nei jeg hadde visst ikke logg på msn-samtalene mine, og i dette tilfelle var det dumt. Men jeg skjønner hva du mener, veldig greit å ikke lagre disse msn samtalene vi har sent på kvelden etter noen glass vin *uskyldig* 0 Siter
fnutt Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Høyreklikk på kontakten og velg "Vis meldingslogg" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.