Gå til innhold

Finne igjen en msn samtale

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg hadde en samtale på msn istad som jeg gjerne skulle lest om igjen, men ved en feiltakelse så klikket jeg på x i høyrehjørnet og den ble borte. Er det noe mulighet for å finne den tilbake? Den ligger ikke tilfeldigvis på dataen et sted? Regner vel egentlig ikke med det, men skader ikke å spørre :)

Skrevet

verktøy - alternativer - skillearket meldinger, nederst der står det hvor det blir lagret HVIS det blir lagret hos deg. Du svarte nok ja eller nei første gang du brukte msn.

Skrevet

Ikke hvis du ikke har logg på msn-samtalene dine.

Du kan velge om du vil loggføre eller ikke, ved å trykke på...*sjekker...*

Fil - vis meldingslogg

Jeg loggfører aldri msn-samtalene mine. Sier for mye rart der ;)

Mary Poppins
Skrevet

verktøy - alternativer - skillearket meldinger, nederst der står det hvor det blir lagret HVIS det blir lagret hos deg. Du svarte nok ja eller nei første gang du brukte msn.

å ja takk, jeg hadde selvfølgelig ikke satt et kryss ved lagre logg boksen, så da ble samtalen ikke lagret... søren! Men nå er ihvertfal boksen markert.

Mary Poppins
Skrevet

Ikke hvis du ikke har logg på msn-samtalene dine.

Du kan velge om du vil loggføre eller ikke, ved å trykke på...*sjekker...*

Fil - vis meldingslogg

Jeg loggfører aldri msn-samtalene mine. Sier for mye rart der ;)

Nei jeg hadde visst ikke logg på msn-samtalene mine, og i dette tilfelle var det dumt.

Men jeg skjønner hva du mener, veldig greit å ikke lagre disse msn samtalene vi har sent på kvelden etter noen glass vin ;)

Skrevet

Nei jeg hadde visst ikke logg på msn-samtalene mine, og i dette tilfelle var det dumt.

Men jeg skjønner hva du mener, veldig greit å ikke lagre disse msn samtalene vi har sent på kvelden etter noen glass vin ;)

*uskyldig*

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...