Gå til innhold

problemer med intimbarbering?

Anbefalte innlegg

Mulig dine damer er dårlige til å skylle seg da. Greit nok at folk har ulik smak, men du hevder jo at alle smaker såpe etter en vask, og at det er kjedelig uten surnet smaken. Akkurat som det er sånn gutter flest liker det. Det stemmer nok ikke, de fleste gutter foretrekker nok renvasket, akkurat som vi jenter heller ikke kicker på sur pikk lukt.

Herregud - du er helt utrolig. Det nytter rett og slett ikke å forklare noe elementært for deg - det går inn det ene øret og kommer forvridd ut det andre.

"Dine damer", "sur lukt" - synes du ikke det er litt dumt å bare gjenta slikt tull - spesiellt når jeg har avkreftet det?

Synes du ikke du er litt for gammel for disse patetiske forsøkene dine på hersketeknikk? Tror du det virker på noen?

"................................"

Fortsetter under...

Miss seventy

Herregud - du er helt utrolig. Det nytter rett og slett ikke å forklare noe elementært for deg - det går inn det ene øret og kommer forvridd ut det andre.

"Dine damer", "sur lukt" - synes du ikke det er litt dumt å bare gjenta slikt tull - spesiellt når jeg har avkreftet det?

Synes du ikke du er litt for gammel for disse patetiske forsøkene dine på hersketeknikk? Tror du det virker på noen?

"................................"

Hva vet du om hvor gammel jeg er?

Hersketeknikk? Hva tenker du med? Prøve å bruke hjernen kanskje? Kanskje du burde slå opp ordet "herske"?

At jeg synes det høres sært og noget ekkelt ut at du liker best gamle safter som har laget en lukt, er vel ikke så rart? Det er da hvertfall ikke det vanlige å være som deg... Og DET synes jeg er viktig å poengtere. Ville vel vært veldig uheldig om jenter begynte å sluntre unna vasken fordi de tror gutter flest foretrekker skitne underliv...

Hersketeknikk? Hva tenker du med? Prøve å bruke hjernen kanskje? Kanskje du burde slå opp ordet "herske"?

At jeg synes det høres sært og noget ekkelt ut at du liker best gamle safter som har laget en lukt, er vel ikke så rart? Det er da hvertfall ikke det vanlige å være som deg... Og DET synes jeg er viktig å poengtere. Ville vel vært veldig uheldig om jenter begynte å sluntre unna vasken fordi de tror gutter flest foretrekker skitne underliv...

Her kommer Riksmeklingsmannen ilende: Det finnes en mellomting mellom rett fra dusjen og gamle, sure safter.

Litt frisk kjønnssmak er pirrende for både mennesker og dyr.

Men det er selvsagt ikke noe galt i å være nyvasket.

Her kommer Riksmeklingsmannen ilende: Det finnes en mellomting mellom rett fra dusjen og gamle, sure safter.

*lol*

Det gjenstår å se om meklingen er vellykket, eller om det må nye runder til :-)

"Hva vet du om hvor gammel jeg er?"

Med nicket ditt så ville jeg gjettet at du var født senest 1979, og ergo ikke har noen unnskyldning for å bruke så barnslige argumenter og uttalelser i en diskusjon.

"Hersketeknikk? Hva tenker du med? Prøve å bruke hjernen kanskje?"

At du ikke vet hva det innebærer er ikke min feil.

"Kanskje du burde slå opp ordet "herske"?"

Kanskje du bure tilegne deg litt mer elementær kunnskap, slik at du faktisk forstår hva som blir sagt til deg? Vi så jo et eksempel på din manglende evne/vilje til å forstå hva folk sier litt under her, i en annen tråd.

"og noget ekkelt ut at du liker best gamle safter som har laget en lukt, er vel ikke så rart?"

Jo, det er rart at du synes det er sært å like lukten av fitte. Og hva mener du med "gamle"? Stinker musa di røttent etter en halv dag? I såfall bør du vaske deg før sex. Hvor har jeg noengang sagt at jeg liker sur og "gammel" fitte?

"Det er da hvertfall ikke det vanlige å være som deg..."

Jeg driter langt i hvor vanlig det er å være slik og slik. Jeg fortalte min mening, og har ikke forsøke å innbille noen at alle bør ha samme smak som meg. Du, imidlertid, forsøker hele tiden fåfengt å latterliggjøre det, noe som blir ensbetydende med å forsøke å diktere andres smak.

"fordi de tror gutter flest foretrekker skitne underliv..."

Der får du igjen trangen til å bruke ordet "skittent". Hvor har du det fra? Hvis du dusjer når du står opp kl.08:00 på morgenen - er du "skitten" nedentil når du kommer hjem i 17-tiden? I såfall bør du vaske deg minst to ganger om dagen.

"................................."

"Det finnes en mellomting mellom rett fra dusjen og gamle, sure safter."

Takk - jeg begynte å lure på om jeg var den eneste som innså det :-)

".................................."

Annonse

*lol*

Det gjenstår å se om meklingen er vellykket, eller om det må nye runder til :-)

"eller om det må nye runder til "

Det er jo det vi har dette forumet til :-)

Bortsett fra de som mener at et "diskusjonsforum" ikke er for pjatt...:-)

Hehe..jeg var faktisk i gang med å skrive noe lignende, da jeg så Babette hadde ilt til unnsetning ;-)

Bare hyggelig!

Denne seventy prøver bare å flørte med deg, tror jeg. Men det kan man jo gjøre uten å kverulere.

*Logre, logre*

Annonse

Miss seventy

Joda, men selv om man kommer rett fra dusjen, så kommer det da masse safter fra damen mens man holder på. Disse har lik smak/lukt uanvhengig av når man vasket seg. Det er kun det gamle som er der fra før som gir lukt/smak som man ikke får ved å være nyvasket.

Så enten er damene han har vært borti veldig tørre, eller så greier han ikke få dem til å bli våte..?

For når saftene renner kan det da ikke spille noen rolle negativt om man er ren? Da kommer jo saftene med sin smak/lukt, men selvsagt ikke smak/lukt av gamle safter..

Miss seventy

Hvorfor tilter enkelte som Prozak så voldsomt? Akkurat som jeg prøver å ta fra ham noe liksom? Han engasjerer seg da noe enormt i mine meninger. Nesten litt skummelt...

Joda, men selv om man kommer rett fra dusjen, så kommer det da masse safter fra damen mens man holder på. Disse har lik smak/lukt uanvhengig av når man vasket seg. Det er kun det gamle som er der fra før som gir lukt/smak som man ikke får ved å være nyvasket.

Så enten er damene han har vært borti veldig tørre, eller så greier han ikke få dem til å bli våte..?

For når saftene renner kan det da ikke spille noen rolle negativt om man er ren? Da kommer jo saftene med sin smak/lukt, men selvsagt ikke smak/lukt av gamle safter..

Man skulle kanskje tro at det var slik, og jeg følger resonnementet ditt, men i følge mine og min kjærestes erfaringer stemmer det ikke. Hvis han slikker når jeg kommer rett fra dusjen, smaker det og lukter det kun svakt av Dr. Greve, uansett hvor mye det renner av safter.

Men han klager ikke.

Jeg tror smak og lukt oppstår når saftene kommer i kontakt med luft. Og da vil det ha betydning om man nettopp har vasket seg eller ikke.

Hvorfor tilter enkelte som Prozak så voldsomt? Akkurat som jeg prøver å ta fra ham noe liksom? Han engasjerer seg da noe enormt i mine meninger. Nesten litt skummelt...

Prozak er en sjarmerende ertekrok med glimt i øyet og masse humor, i tillegg til at han er en ekte fittehund med oppriktig interesse for sex og tilliggende herligheter.

Han blir i noen tilfeller også tatt atskillig mer alvorlig enn det er grunn til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...